Fans resoneren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard1992
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-08-2022
Mijn noiseblocker MF12-S2 fans resoneren in mijn behuizing. Als ik er voeding op zet en ze niet gemonteerd hebt zijn ze fluisterstil. Zodra ik de fan tegen het rooster houdt waar de lucht in moet komen beginnen de frontfans te resoneren. Dit gebeurt zonder dat ik hem gemonteerd hebt. Nu heb ik al zitten te denken aan rubber montage, maar blijkbaar zal dit niet lukken.

Ik heb een Antec p183, met (voorkant)NB MF12-S2 fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

en???wat is nu je vraag?????

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 23:33

Nobby

Nuts!

Pak een dremel en zaag die roosters eruit?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Allard1992 schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:49: Nu heb ik al zitten te denken aan rubber montage, maar blijkbaar zal dit niet lukken.
Waaruit blijkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Als je ze monteert zitten ze ook niet tegen het rooster aan maar iets verder in de kast, om dat vervelende "zuig aan rooster" geluid te beperken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:17

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Rubber ringetjes om het resoneren tegen te gaan en een fan controller om het zuig geluid tegen te gaan? Mijn fans maken op 100% ook een zuigend/blazend geluid maar als ik de fan op 95% laat draaien is hij zo stil als wat :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 13:04
Wat Phas0r zegt ^^^

Als je behuizing resoneert moet je gewoon de fan sneller of langzamer laten draaien. Klaar is kees.
Pagina: 1