Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone Beltegoed App

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil graag een Vodafone beltegoed app maken in Java.

Nu denk ik dat wel te kunnen door simpelweg gegevens te scrapen op de benodige beltegoed pagina.

Maar het punt is, hoe kom je voorbij de inglogpagina? Volgens mij is het namelijk geen php pagina, anders had ik bijvoorbeeld dit scriptje gebruikt dat http post gebruikt om in te loggen en vervolgens de pagina's te bezichtigen...

Dit is géén scriptrequest, het enige wat ik wil weten is in welke richting ik moet gaan zoeken om dit euvel op te lossen...

Bij voorbaat dank!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken voor wat tips naar aanleiding van een topic van iemand die hetzelfde idee had...

[ Voor 196% gewijzigd door H004 op 28-11-2010 21:20 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

H004 schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:17:
Je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken voor wat tips naar aanleiding van een topic van iemand die hetzelfde idee had...
Dit dus.

Daarnaast mis ik:
[list]• Wat je zelf bedacht hebt.• Wat je zoals opgezocht hebt.• Wat je zelf geprobeerd hebt.• Waarom dat niet lukt.
Eigen inzet en meer spul uit de Quickstart dus. We hebben je al regelmatig gezegd dat we hier geen helpdesk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 28-11-2010 21:47 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.