Toon posts:

Wie kent dit probleem / oplossing ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een TB 900 @ 900 momenteel. Eerst draaide die perfekt op 1000 mhz en toen op een dag dacht me pc van neej ik doe dat lekker niet meer. En sprong op 900 mhz. Sindsdien heb ik als ik hem op 950 zet [ Kan VMM32.DLL niet vinden installeer deze opnieuw ] en als ik op 1000 zet vindt ie geen OS? Ligt dit aan winME of heb ik echt die bruggen te vaak gekleurt ? En als ik trouwens me 900 geen coreVoltage van 1.75 geeft wil ie wel es automatisch gaan resetten. :? tnx

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:01

Nessuno

io sono nessuno

dat hij bestanden mist heb ik ook wel gehad
(te hogen pci bus)

en dat ie soms spontaan reboot kan ook aan een te hoge pci bus liggen

hoe krijg je hem op 950 ?? door middel van je fsb te verhogen ?
zo ja zet hem iets terug en gooi je multip omhoog dan moet je van het probleem af zijn
greetz Pro

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
Euhm ik zette me multiplier op 9.5 :( en als ik me FSB verhoog heb ik hetzelfde probleem :(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Typisch een geval van te laag voltage.
Gaat je Windhoos raar doen of het pc'tje boot zelfs helemaal niet meer.

Dus core voltage omhoog, misschien ook I/O voltage.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem nu op auto voltage kiezen [ @900mhz ] en dan stampt ie er dus al 1.9 volts door heen volgens sandra :(

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik zeker dat dingetje gaan solderen ? |:(

Verwijderd

nee man sandra liegt dat ze barst!!
het komt heel vaak voor dat sandra een andere waarde geeft als de werkelijkheid...
die auto vcore die jij hebt is in werkelijkheid 1,7v als je die nou eens op 1,8 of 1,85 zet....

Verwijderd

heb exact hetzelfde gehad...heb tijden probleemloos op 1000 mhz gedraaid.
op een dag dacht ik ; ff opnieuw inkleuren..daaagg niet meer op 950 te krijgen laat staan op 1000. bison elketra op de bruggen gesmeerd ook dit was geen opossing. je hebt aan deze post natuurlijk niets ( qua oplossing )

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig ben ik iig niet de enigste of enige [ nederlands sux ]

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 11:14 schreef WiNKy het volgende:
Gelukkig ben ik iig niet de enigste of enige [ nederlands sux ]
Even gokken, je hebt ook de L7 bruggen ingekleurd ????

Dan is dat het probleem. Als je een MSI Pro2 of zo hebt, schijnt dat voor het opstarten te helpen met hogere vcore.

Maar nu heb je dus of de streepjes verkeerd staan, of ze maken contact. Gum ze dus eens uit en zie wat er gebeurt.

Als alles weer 'normaal' is, opnieuw strepen. Begin dan maar met de L1 bruggen nieuw, netjes en dik te zetten. Als dat goed gaat kun je overwegen de L7 weer in te kleuren, maar ik zou de op n na laatste open lten. (Staat dan op 1.80 volt...)

Zoiets dus :

|||:|.

;) Suc6
Pagina: 1