[HP 6320 be desktop] afstandsbediening niet werkend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59
Hallo,

Voor een probleempje die een kennis van me heeft omtrent de afstandsbediening voor opstart van Windows Media Center op zijn HP 6320 be PC met Windows 7 (64-bit). Deze werkt namelijk niet of niet meer. Op welke knop dan ook waarop gedrukt wordt, de PC reageert er helemaal niet op.

Tot op heden heb ik reeds het volgende allemaal geprobeerd:
- kabel-connectie nagekeken:
in orde (zit aangesloten op RF in). Echter brandt lampje v.d. ontvanger rood
wanneer deze maar half is ingeplugd en brandt deze niet indien volledig ingeplugd.(?)
- controle batterijen:
zitten goed ingeschakeld en je ziet statuslampje afstandsbediening oplichten wanneer er op een knop
wordt edrukt.
- drivers nagekeken in apparaatbeheer (HID):
Overal de melding 'dit apparaat werkt correct' + geen nieuwe drivers te vinden wanneer er automatisch naar
gezocht wordt via internet.
- HP-website ondersteuning geraadpleegd:
documentatie nagekeken op de HP-website voor deze PC. Enkel hieruit las ik dat alles goed aangesloten
zou moeten zijn.
- FAQ tweakers.net:
mits dit een ietwat te specifieke vraag betreft, post ik hier aldus deze vraag...

Na deze heb ik nog steeds geen oplossing kunnen vinden en hoop ik iemand hier te kunnen aanspreken omtrent dit probleem.

Groeten,
Frederic

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59
ik heb op heden nog geen oplossing gevonden noch nieuwigheden gevonden die tot een oplossing hebben kunnen leiden. Nogmaals hierbij m'n vraag naar allen die hieromtrent meer kunnen vertellen. Dank U.

[ Voor 152% gewijzigd door RainerSGF op 12-12-2010 20:01 ]

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)