AtiTool is tegenwoordig van 2006, Rivatuner (al zie ik niet direct een datum) is ook slecht ondersteund tegenwoordig.
Wat ik wel zie ... MSI Afterburner, Asus OC doctor, soms zelfs nTune in reviews. Dat werd vroeger uitgespuugd
. Zijn er geen goede cross-ATI/NVIDIA OC tools meer die echt inzicht geven in hoe je aan het klokken bent en die daarbij actief geupdate en ondersteund worden? Zo kwam ik er met AtiTool bijvoorbeeld achter dat mijn 8800GTX in "stapjes" de core omhoog zet en niet traploos. Het was of 601MHz of 621MHz en dat werd gewoon afgerond.
Kunnen de onafhankelijke gratis tools de race niet bijhouden of zijn de branded tools gewoon zoveel beter geworden?
Is dat goed/slecht (krijg je geen grote brei van tools) en bieden ze wel net zoveel opties?
Wat gebruiken mensen nog als open cross-ATI/NVIDIA tools?
Wat ik wel zie ... MSI Afterburner, Asus OC doctor, soms zelfs nTune in reviews. Dat werd vroeger uitgespuugd

Kunnen de onafhankelijke gratis tools de race niet bijhouden of zijn de branded tools gewoon zoveel beter geworden?
Is dat goed/slecht (krijg je geen grote brei van tools) en bieden ze wel net zoveel opties?
Wat gebruiken mensen nog als open cross-ATI/NVIDIA tools?
[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 28-11-2010 15:12 ]
De meeste mensen deugen!