Telenet(be) E-mail Alias overzetten probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328294

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Het zit dus zo:
Ik heb een internetabonnement bij Telenet(Telenet ExpressNet), waarbij ik een e-mailalias heb.
Nu wou ik OP EEN ANDERE TELENETVERBINDING(bij mij thuis), die alias toevoegen, zodat hij op naam van mij staat. Ik heb hetvolgende gedaan:

Op de oorspronkelijke pc ingelogt in Mijn Telenet, alias verwijderd, dan naar "Free Aging" gegaan, om hem vrij te geven.

Op de pc bij mij thuis ingelogt in Mijn Telenet, naar E-mailaliassen gegaan, daar die alias getypt en op bevestigen geklikt.

Maar toen kreeg ik de foutmelding dat die alias al bestond, ookal had ik hem verwijderd.
Ik ben zeker dat hij niet door iemand anders in gebruik is, omdat ik hem nog steeds kan opnieuw toevoegen op de oorspronkelijke account.

Ik heb gezocht in de handleiding van Telenet, daar staat dat na Free Aging het zou moeten lukken, doet het dus niet.

Ik heb ondertussen 4uur gewacht,(voor het geval het niet direct ok zou zijn), en het nogmaals geprobeerd, maar nog steeds niet. Ook op Google vindt ik niets.

Iemand hulp? Want ik heb geen zin naar de helpdesk van Telenet te bellen, dan wordt je continu doorverbonden, hang je halfuur aan de telefoon en kunnen ze het toch niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 18:18
Je kan die alias normaal gezien ergens vrijgeven in het controle paneel.

-----
Mmm, dat bedoel je met die free aging?

[ Voor 25% gewijzigd door croontje op 28-11-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328294

Topicstarter
croontje schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:05:
Je kan die alias normaal gezien ergens vrijgeven in het controle paneel.
Dat is dat Free Aging, heb ik gedaan en veranderd niets.