Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Grabit] repareert/pakt niet meer uit

Pagina: 1
Acties:

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste tweakers,

Sinds kort wilt Grabit niet meer automatisch uitpakken/repareren. Voorheen deed hij het wel .

Wat ik al heb geprobeerd :

Grabit eraf gegooid en nieuw geïnstalleerd = Zelfde probleem
Grabit weer eraf gegooid en ccleaner het register schoongemaakt (misschien bleef er iets achter in het register)
Gekeken of er geen mappen meer waren van Grabit
Toen opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds wilt hij niet uitpakken / repareren .

Ik gebruik Grabit 1.7.2 Beta 4 .

Er is nog meer dan genoeg ruimte op de schijf > 20 GB.

Het zijn meestal bestanden van 4 GB of 8 GB die ik download . En het ligt niet aan dat het een beta is want voorheen deed hij het wel en ik heb niks aan Grabit veranderd.

Heeft iemand een idee? Alvast vriendelijk bedankt :)

• Rockvee2
  • Niet online
Niemand? :)

Verwijderd

Zit je niet toevallig kapotte binaries binnen te trekken? En staat in het in de opties wel allemaal goed?
Gebruik al een tijd geen grabit meer maar je kan in de interaface ook knoppen vinden die het unpacken annuleren of forceren, wellicht dat eens proberen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In Grabit repareert niet meer staan diverse tips. Misschien dat je er iets aan hebt. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Rockvee2
  • Niet online
Bedankt beiden, ik ga het eens doorlezen .

@McKillem, ik trek binaries binnen die <10 dagen zijn met een payserver . Er bestaan inderdaad knoppen waar staat Repair now of Extract now maar die doen niks :)

Edit : Heeft helaas niks geholpen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Rockvee2 op 04-12-2010 17:45 ]