Toon posts:

Netwerkverbinding opniew aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerkverbinding tussen 2 PC's die niet meer werkt. Ik heb alles al geprobeerd (ww beveiligd delen afzetten, netwerk op private staan, firewall en antivirus uit etc. etc.) maar niks helpt.

Nu wil ik de netwerkverbinding "weggooien". Hiermee bedoel ik dat momenteel Windows (Vista Business) de logingegevens om verbinding te maken met de andere PC onthoud en dus steeds automatisch de netwerkverbinding tot standbrengt als ik de verkenner in ga.

Het leek me het proberen waard om de verbinding weg te gooien, zodat ik opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren en de verbinding dus opnieuw tot stand wordt gebracht. Ik heb al geprobeerd om in wachtwoordenbeheer de logingegevens te verwijderen, maar toch blijft Windows gebruikersnaam en ww onthouden en de verbinding automatisch steeds maken.

Iemand die weet hoe ik het wel voor elkaar krijg de verbinding volledig weg te gooien en opnieuw aan te maken?

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:08

allure

Titaan fase 2/3

Bedoel je een mapping in verkenner?

Zoja, dan kun je rechtermuisknop op de mapping doen en "verbinding verbreken" kiezen

een nieuwe kun je t makkelijkst aanmaken door naar de share te gaan en dan op de betreffende map rechtermuisknop klikken en "netwerkverbinding maken" kiezen...

[ Voor 94% gewijzigd door allure op 28-11-2010 11:14 ]