Ik zat net eens op mijn nota van Telfort te kijken en nu viel mij iets heel raars op.
Ik heb een Telfort 300 abbo met mobiel internet zonder sms-bundel. Ik stuur per maand ongeveer een 15 á 20 sms berichten. Tja er zijn nog mensen die niet veel sms-en!
Ik had in Denemarken een sms verzonden, kosten 13 cent (incl btw). In Nederland heb ik ook nog sms berichten verzonden, kosten 25 cent (incl btw) per bericht.
Een paar maanden eerder waren de kosten voor sms in buitenland gelijk en die in Nederland 21 cent (incl btw)???
Volgens de site is sms-en 25 cent (incl btw) per bericht. Ik snap er helemaal niets meer van.
Ik kan dus beter over de grens gaan en daar sms-en dat is goedkoper..... Waarom is het bellen en internetten dan wel duurder.... Gebruiken ze dezelfde infrastructuur toch voor.
Heb trouwens wel een sms-bundel genomen, is goedkoper.
Wie heeft hier nog meer last van?
Ik heb een Telfort 300 abbo met mobiel internet zonder sms-bundel. Ik stuur per maand ongeveer een 15 á 20 sms berichten. Tja er zijn nog mensen die niet veel sms-en!
Ik had in Denemarken een sms verzonden, kosten 13 cent (incl btw). In Nederland heb ik ook nog sms berichten verzonden, kosten 25 cent (incl btw) per bericht.

Ik kan dus beter over de grens gaan en daar sms-en dat is goedkoper..... Waarom is het bellen en internetten dan wel duurder.... Gebruiken ze dezelfde infrastructuur toch voor.
Heb trouwens wel een sms-bundel genomen, is goedkoper.
Wie heeft hier nog meer last van?
[ Voor 2% gewijzigd door Cavemania op 28-11-2010 10:29 . Reden: (incl btw) bij de bedragen gezeten ]