--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Zojuist is bij mij exact hetzelfde gebeurd. Heb je nog een oplossing gevonden? Het gaat bij mij om een HTC desire met android 2.2
The wise man doesn't give the right answers, he poses the right questions. (Claude Levi Strauss)
Komt vaker voor, heb ik ook gehad toen ik nog een desire hard. De oplossing was voor mij om de taal van de telefoon op engels te zetten. Vervolgens een reboot, soms 2 keer. Dan in het engels de browser opstarten en de keuze maken van je invoegtoepassingen (die is nu namelijk fubar, er is niks geselecteerd en daarom crashed de browser). Daarna weer een reboot, terug in het nederlands zetten en vervolgens nooit meer aan die instelling komen. Wil je hem aanpassen dan zal je eerst weer de telefoon in het engels moeten zetten!
Kun je niet de standaardinstellingen en cache wissen? In je hoofdscherm drukken op menu, instellingen, toepassingen, browser opzoeken en instellingen wissen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Aub geen oude topics kicken zonder iets toe te voegen. Heb je een probleem, open dan zelf een topic, en vermeld daarbij wat er precies fout gaat en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.