Je hebt van die dagen....

Pagina: 1
Acties:

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afgelopen week er maar eens een nieuwe 40gb hd voor me ftp er in gehangen, werkt lekker enzow.. prima

Nu was ik gister wat op me computer aan het werken, slaat ie zo vast als een huis, ik heb al wat probs met mijn 2 DPTA schrijven gehad, ( zie andere topics, al die rotte geluiden heb ik OOK allemaal gehad/nog steeds.)

ik reboote, beetje vloeken, start het ding dus totaal niet door, volledig vast op die hd.

20gb naar de kloten *&@^@%^@% , natuuuurlijk niet gebackupped.. waarom zou je he? |:(

ik heb dus nog zo'n 20gb dpta schijf, vlug daar weer windows op geknalt, en we konden weer verder...

Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat ik die hd vergoed krijg, dus wel nice, maar wat minder is, de andere DPTA schijf is nu ook aan het kutten..

in DMA mode is hij trager dan een normale UDMA66 schijf.. zelfs me 40gb 5400rpm schijf zoeft hem in sisoft en hd tach voorbij.. de geluiden zijn ook niet te harden :(

Ik ben maar al begonnen met het backuppen van deze schijf oook :'(

Ik vind het heerlijk om met computers te kloten, en als ik het zelf kapotmaak, ok to bad..

Maar ik begin echt zware twijfels aan ibm, echt vaag eigenlijk, ook veeeeeel andere dingen gingen gister mis, op school, bios flash liep me comp op vast, enz enz..

Ik zal toch wel niet de enige zijn die soms heeft van

" Er kan gewoon niks goeds gebeuren vandaag :( "

Zucht.. o well, op naar de volgende uitdaging >:)

Verwijderd

Ik had afgelopen week ook zo'n weekje:
Met het installeren van een waterkoelingsetje heb ik m'n T-bird naar de eeuwige jachtvelden geholpen op Maandag. Dus Dinsdag terug naar de winkel om nieuwe proc (de oude is nog op weg naar leverancier van de winkel dus eventueel krijg ik hier een nieuwe voor, maar ik had dus geen zin om hier een maandje op te gaan wachten). Thuis gekomen alles opnieuw geinstalleerd (zonder waterkoeling), blijkt de videokaart ook het bijltje er bij neer gelegt te hebben. Nadat ik dus wederom Woensdag terug kon voor een nieuwe videokaart, draaide de hele handel als een zonnetje. Dit echter tot afgelopen nacht. Nu is ook mijn geliefde Trackman FX ermee opgehouden na 2,5 jaar trouwe dienst :'( . Ik had dus wel aan het eind van de misere het idee dat het een of andere samenzwering tegen mij was :( .