Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speciaal C# boek gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 00:55
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik zoek een boek! een goed boek, duidelijk boek en vooral een breed boek.

Ik doe een opleiding applicatieontwikkelaar op MBO 4 niveau, hier krijg ik welgeteld 3 hele uren per week aan programmeer vakken in het eerste jaar!
Daarvan is 1,5 uur aan C# en 1,5 uur Flash AS3.
In die 1,5 uur C# krijgen we het broodnodige en dan mogen we leuk een huiswerk opdracht maken die de volgende week ingeleverd moet worden.
Dit is gigantisch kinderachtig en omdat het maar zo kort is, is de uitleg ook niet alles, alles moet gehaast en geforceerd.

Nu zoek ik een boek om mij daar in te ondersteunen, om die kleine dingen die ik mis (en daarmee thuis niet lekker aan de gang kan) toch binnen te krijgen.
Veel mensen leren complete talen uit een paar boeken, ik kan dat niet, daarom zoek ik dus een boek wat zich vooral focust op het hele idee, wat me dus de basics opnieuw uitlegt en dan vooral breder dan dat de leraar doet in die 1,5 uur.
Hiermee zoek ik begrip in de taal, ipv het uit me hoofd stampen van bepaalde syntax'.

Ik heb een ebook gevonden wat redelijk doet wat ik wil, alleen is die niet verkrijgbaar op papier.
Dan kan ik het uitprinten, maar dat is gewoonweg niet praktisch.
Engels of Nederlands is oke, je moet het toch in het engels kunnen. :)

Iemand die mij een boek aan kan wijzen wat voor zichzelf veel heeft geholpen?

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Head First C#. :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Kijk even in [Alg] Centraal boekentopic - part II ajb, daar houden we dergelijke vragen graag centraal.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.