Ik ben me al geruime tijd aan het oriënteren op deze markt en heb het ideale apparaat nog niet gevonden. Ik hoop met jullie hulp toch een keuze te kunnen maken.
Ik ben op zoek naar een apparaat dat het volgende kan:
- Vriendelijke en uitnodigende user interface
- Soepel afspelen van HD-materiaal in alle gangbare soorten en maten
- Toegang tot Uitzendinggemist, RTLXL, SBS gemist etc
- Youtube HD, dailymotion etc.
- Picasa/Flicker
Optionele zaken:
- Bestuurbaar door iPhone/iPad app?
- Opnamemogelijkheid?
Nu heb ik binnenkort een Synology 211j in de meterkast staan, waarop al het materiaal te vinden zal zijn wat gebruikt zal worden. HDD mogelijkheden zijn dus nadrukkelijk niet nodig.
Ik zit eigenlijk nog wat te wachten op XBMC op de nieuwe Apple TV, met de hoop dat er dan ook 1080p uit geperst zou kunnen worden
. Dit aangezien deze verreweg de meest gelikte GUI heeft.
Realistischer is misschien om een ION nettop systeempje als HTPC te gaan gebruiken?
Als laatste zit ik dus ook nog wat tegen de AC Ryan/WD HD TV Live apparaten aan te schurken..
Ik ben op zoek naar een apparaat dat het volgende kan:
- Vriendelijke en uitnodigende user interface
- Soepel afspelen van HD-materiaal in alle gangbare soorten en maten
- Toegang tot Uitzendinggemist, RTLXL, SBS gemist etc
- Youtube HD, dailymotion etc.
- Picasa/Flicker
Optionele zaken:
- Bestuurbaar door iPhone/iPad app?
- Opnamemogelijkheid?
Nu heb ik binnenkort een Synology 211j in de meterkast staan, waarop al het materiaal te vinden zal zijn wat gebruikt zal worden. HDD mogelijkheden zijn dus nadrukkelijk niet nodig.
Ik zit eigenlijk nog wat te wachten op XBMC op de nieuwe Apple TV, met de hoop dat er dan ook 1080p uit geperst zou kunnen worden
Realistischer is misschien om een ION nettop systeempje als HTPC te gaan gebruiken?
Als laatste zit ik dus ook nog wat tegen de AC Ryan/WD HD TV Live apparaten aan te schurken..