Oke ik vind de site waar dit topic overgaat dus gewoon niet meer dan 800piek waard. En dan zit ik hoog

Zou mezelf bijna schamen om het voor zo'n bedrag te verkopen. Alhoewel, als de klant het betaald, dan ben je zeker niet verkeerd bezig... maar ga dan de consultancy kant op
Nou goed ff serieus:
De pagina moet ook goed te bekijken zijn op 800x600... nou dat lukt prima, past mooi in me scherm.... ALLEEN.... de tekst begint onder de helft van de pagina, das natuurlijk fout.
Vervolgens is het voor de bezoeker rustiger om AV ook gewoon in de site te openen. Hij/zij verwacht dat en het geeft dan een rommelige indruk als 1 van de 5 menu onderdelen in een popup op komt.
De navigatie had ik andersom gedaan.
Ik zou links de hoofd navigatie houden. En dan in dat balkje bovenin zou ik aangeven op welk niveau je van de pagina zit, met daar achter eventueel de opties.
(verwerk dat balkje ook eens wat meer in het design..het komt nu uit het niets en verdwijnt weer in een recht vlak.)
Ook raad ik je aan tussen de pagina's onderling zodat de lezer tijdens het lezen door kan naar een andere site.
De resolutie van:
http://www.pluis-translations.nl/PluisImg_r1_c5b.jpg
is ook errug brak.
De hele kleine lettertjes tekst in italic zou ik niet doen.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt. En denk nu niet: wat is dat voorn zeikerd. Want dat denk ik ook wel vaak van mensen hier als ze commentaar leveren

maar beschouw het echt als een TIP(s) zodat je verder komt.
Enja je maakt natuurlijk altijd nog zelf uit wat je voor een site aan $ vraagt, maar blijf wel reeel en als je gewoon weinig ervaring hebt laat de klant je dan ook niet betalen alsof je een kenner bent.
Ik zeg altijd maar zo: "Als ik een kookboek lees, ben ik nog niet meteen een kok."
Denk er eens overna

en succes met je page