Sinds kort ben ik in het bezit van een TP-LINK TL-WR1043ND router, deze stond hoog aangeschreven op Tweakers.net Pricewatch en ik heb er tot nu toe niets over te klagen. Echter heb ik wel een vraag over de log file die te bekijken is door in te loggen op de router en vervolgens te navigeren naar System Tools > System Log.
Mijn vraag:
In de log file zie ik alleen "DHCP notices", "Security info" en "Other info". Bij een vorige (SMC) router kon ik ook de "intrusion attempts" met de bijbehorende IP adressen netjes zien, hier kan ik dat echter nergens ontdekken. De handleiding heb ik uitvoerig bestudeerd, alle instellingen heb ik nagelopen en ook van Google word ik niet veel wijzer. Heeft de TP-LINK deze optie niet (volgens mij is dit toch vrij standaard op een router)? De ingebouwde firewall is overigens ook geactiveerd.
De router draait op de laatste firmware (3.12.2 Build 100820 Rel.41891n).
Mijn vraag:
In de log file zie ik alleen "DHCP notices", "Security info" en "Other info". Bij een vorige (SMC) router kon ik ook de "intrusion attempts" met de bijbehorende IP adressen netjes zien, hier kan ik dat echter nergens ontdekken. De handleiding heb ik uitvoerig bestudeerd, alle instellingen heb ik nagelopen en ook van Google word ik niet veel wijzer. Heeft de TP-LINK deze optie niet (volgens mij is dit toch vrij standaard op een router)? De ingebouwde firewall is overigens ook geactiveerd.
De router draait op de laatste firmware (3.12.2 Build 100820 Rel.41891n).
Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.