Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
Hallo,

Zojuist is mijn nieuwe systeem binnen gekomen en heb ik modern warfare 2 opnieuw geinstalleerd.
Alleen hij geeft helemaal geen beeld. Ik krijg een zwart scherm dat soms flikkert en soms krijg ik een halve seconde beeld waar als ik het goed op artefacts op zitten! Ik hoor wel gewoon het geluid van het scrollen ed.

Ik gebruik windows 7 en als ik op het tablad van mw2 ga zitten met mijn muis zie ik ook zwart. Het lijkt mij dus geen videokaart probleem.

Op google heb ik helaas niets kunnen vinden dus probeer ik het hier. Ik heb op het moment geen andere grafische kaart om het te testen.
De drivers van de grafische kaart zijn geinstalleerd.

Let op: De grafische kaart (GTX460) heb ik uit mijn vorige systeem overgezet naar mijn nieuwe.

Ik hoop dat jullie wat weten, want ik kom er niet meer uit.

mvg,
Elija

PS. Ik ga nu even CoD5 installen. Eens kijken wat die daar doet.

UPDATE: Net was het me gelukt om de SP te openen in de safe mode. Wat me wel opviel is dat dat op een lage resolutie was. (heb een full HD scherm). Ik probeer de MP ook even te openen in safemode.

Update: Het is gelukt om de SP te spelen op Full HD. Alleen bij de multiplayer zie ik nog niks. Weet iemand een manier hoe ik succesvol de MP kan openen?

Belangrijke Update:
Het is me gelukt om in de safe mode de MP binnen te komen. Daar heb ik de reso op Full HD gezet en hij blijft werken. Raar maar waar.

Ik ben blij dat het is opgelost, maar zou toch wel graag willen weten hoe het komt. Misschien kan ik het zo in de toekomst voorkomen.

Dus mijn vraag is nu: Hoe kan zoiets?

[ Voor 29% gewijzigd door Pesu op 27-11-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Misschien omdat de videokaart nieuwer is dan het spel en daardoor wat driverproblemen ontstaan? Het is maar een wilde gok, ik heb je probleem namelijk nog nooit eerder zien verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
klinkt als een driver probleem, heb je gekeken of er mogelijk updates ook zijn voor modern Warfare, het kan zijn dat ze deze nodig hebben om met deze video kaart te kunnen werken. maar dit soort dingen blijft vaak trial en error testen/oplossen :)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Kijk hier eventjes voor de nieuwste driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 08:24
Owja, dat zal best kunnen dat het de driver is. Want vorige keer had ik het van Nvidia.com gedownload en deze keer van de originele CD.

Dan zal de driver op de CD niet Up To Date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
CD drivers zijn eigelijk altijd niet up to date. Beste is gewoon deze van de website te downloaden en gebruiken.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1