Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla Gmapfp icm SEF

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment gebruik ik Joomla 1.5 om een nieuwe website uit de grond te krijgen. Hierin maak ik gebruik van het component com_gmapfp. Graag wil ik SEF gebruiken en hiervoor gebruik ik momenteel sh404sef. Helaas ondersteunt dit component gmapfp niet.

Heeft iemand ervaring met com_gmapfp in combinatie met SEF? Kunnen jullie mij daarbij helpen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar
neigt toch wel heel erg naar werving; iets wat we niet toestaan hier. Ook is je probleem niet erg specifiek en je vraag dus erg breed en dus lastig te beantwoorden (tenzij je wil dat iemand het van begin tot eind aan je uitlegt; iets wat we hier niet doen).

Verder verwachten we hier een flinke portie eigen inzet en initiatief en zien we dat zien we dan ook graag terug in een topicstart (zie onze Quickstart). Je topic voldoet daar op een aantal punten niet aan.

Je bent van harte welkom om een nieuw topic te openen, maar hanteer dan a.u.b. daarbij de voorgenoemde quickstart en laat dus vooral zien wat je zelf al hebt gezocht/gevonden/geprobeerd, wat er niet werkt(e) volgens jou en probeer specifiek te zijn in het omschrijven van waar je probleem precies zit.

Tot slot: wellicht dat je hier of hier beter geholpen kunt worden.

Desalniettemin, en ondanks de misschien wat stroeve start, wens ik je van harte welkom op GoT en een leuke en fijne tijd gewenst hier :w

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 27-11-2010 23:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.