yooo
heb juist een Hauppage Primio FM gekocht, installatie onder Windows ME liep perfect! heb nu juist kabel aangesloten en... yep troubles...
FM radio kan ik zuiver ontvangen, het geluid echter bij de televisiestations niet! een hels geruis tot en met! op sommige stations is het geruis minder en hoor ik zachtjes het geluid...op het meerendeel van de stations echter alleen ruis! Ook Full Screen is niet zoals het hoort! krijg een scherm met niets dan strepen die heel traag het beeld opbouwen! Waaraan zou dit kunnen liggen? heb juist de laatste drivers ervan geinstalleerd en helpt ook niet
zou het aan men Live kunnen liggen? of men Prophet II mx?
zal ff systeem op een rijtje zetten:
Athlon 650
Abit KA7-100
256MB cas3
Maxtor 20,4 UDMA
Prophet II mx
Soundblaster 5.1
3com netwerkkaart
Hauppage Primio FM
btw heb ook een warning gekregen van IRQ's die geshared werden na de installatie...alleen geeft het geen conflicten...zal dus oorzaak niet zijn denk
ook juist onder Win200Pro installed en juist hetzelfde resultaat
niemand suggesties?
heb juist een Hauppage Primio FM gekocht, installatie onder Windows ME liep perfect! heb nu juist kabel aangesloten en... yep troubles...
zal ff systeem op een rijtje zetten:
Athlon 650
Abit KA7-100
256MB cas3
Maxtor 20,4 UDMA
Prophet II mx
Soundblaster 5.1
3com netwerkkaart
Hauppage Primio FM
btw heb ook een warning gekregen van IRQ's die geshared werden na de installatie...alleen geeft het geen conflicten...zal dus oorzaak niet zijn denk
ook juist onder Win200Pro installed en juist hetzelfde resultaat