Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Een van mijn Ps3 controllers had cola aan een trigger gekregen (hoe iemand dat voor elkaar krijg is me een raadsel) waardoor hij ging klemmen. Simpel was ik in mijn gedachten (en na veelvuldig googlen naar de oplossing bleek ik niet de enige) dat ik dat wel even schoon zou maken.

Uit elkaar halen ging op zich best goed. Het klikt allemaal simpel uit elkaar etc etc...

maar toen viel er een onderdeel uit.

En nu, als ik hem in elkaar steek, alle verbindingen zitten goed, doet hij het niet meer!

Het vreemde is, het onderdeel lijkt helemaal nergens in, tussen of op te passen en is ook maar gewoon een stukje plastic. Alle knoppen werken, maar ik krijg hem gewoon niet meer ingeschakeld.
Ik zou het nog het beste kunnen omschrijven als een soort driepootje, hier is een foto:

Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1471/6068963/23115166/393664743.jpg

http://pic20.picturetrail...63/23115166/393664743.jpg

Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Hier een topic op het officiële Playstation forum waarin een controller stap voor stap uit elkaar gehaald wordt. Op deze foto is te zien waar het onderdeel hoort te zitten. Betwijfel of het onderdeel er voor zorgt dat ie het dan ineens wel weer doet, maar misschien kun je aan de hand van de geplaatste foto's zien of ergens anders iets fout zit?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
PromoX schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:52:
Hier een topic op het officiële Playstation forum waarin een controller stap voor stap uit elkaar gehaald wordt. Op deze foto is te zien waar het onderdeel hoort te zitten. Betwijfel of het onderdeel er voor zorgt dat ie het dan ineens wel weer doet, maar misschien kun je aan de hand van de geplaatste foto's zien of ergens anders iets fout zit?
Timing :P

Ik heb die foto net ook gevonden idd, dat was hem. Dat maakte inderdaad nog niet dat hij het ineens deed, maar dat bleek te liggen aan de print: die moet onder 2 nokjes vallen van de triggers, terwijl de opbouw insiniueert dat hij erop moest liggen.

Ik heb hem net weer in elkaar, werkend en al :P