Na een tijdje VMWare server 2 niet meer te hebben gebruikt, had ik hem gisteren weer eens nodig. Dus ik startte het programma op en wilde de console openen, maar deze gaf de volgende foutmelding:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cannot access virtual machine console. The request timed out.
The attempt to acquire a valid session ticket for "(besturingssysteem)" took longer than expected. If this problem persists, contact your system administrator.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar als ik in IE het console open, doet deze het wel normaal.
Dus heb ik de add-on opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.
Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe of ligt het aan de nieuwere versie van firefox? Want hij heeft het namelijk wel in firefox gedaan.
Alvast bedankt.
Cannot access virtual machine console. The request timed out.
The attempt to acquire a valid session ticket for "(besturingssysteem)" took longer than expected. If this problem persists, contact your system administrator.
Maar als ik in IE het console open, doet deze het wel normaal.
Dus heb ik de add-on opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.
Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe of ligt het aan de nieuwere versie van firefox? Want hij heeft het namelijk wel in firefox gedaan.
Alvast bedankt.