Raar probleem met Storing geluid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb nogal een raar probleem, een tijd geleden is het me opgevallen, maar het heeft er altijd al gezeten. Nu begint het nogal irritant te worden:P.

Ik heb namelijk mijn on-board Line-Out aangesloten op de Aux van mijn versterker. En als ik scroll krijg je continu een kraakgeluid te horen. Als ik Mafia 2 speel dan is het continu aan het kraken en piepen en weet ik veel allemaal.

Zelfs op mijn gitaarversterker hoor ik het kraakgeluid als ik scroll. Zou het eraan liggen dat ik gewoon een betere geluidskaart moeten kopen? Of komt het omdat mijn apparaten niet geaard zijn?

Alvast bedankt,

Sloeber

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Grote kans dat het komt doordat je je systeem niet geaard hebt aangesloten. Doe dat eens en kijk of je problemen daarmee zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Hoe krijg ik het geaard? Want ik heb boven geen geaarde stopcontacten?:S Ik heb geen idee wat ik dan voor elkaar moet krijgen om dan wel een geaard systeem te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gooi een verlengsnoer naar je badkamer of keuken. Daar MOET aarde zitten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Topicstarter
Nog een probleempje:P ik heb ongeaarde verdeelstekkers hier zitten. Nou ja, in ieder geval weet ik nu het probleem. Bedankt;)