De titel zegt het al, ik heb net een nieuwe pc samengesteld, maar de onboard ethernet adapter lijkt niet te werken zoals het hoort.
Het moederbord is een asrock 870 extreme 3 en ik draai er windows 7 64bit Ultimate op.
Drivers waren niet geïnstalleerd, ik heb het al geprobeerd vanaf de cd die bij het moederbord zat en via de website. Windows geeft de driver geïnstalleerd aan, maar nog steeds geen internet verbinding.
In mijn bios herkent hij de verbinding dan weer wel.
ook in upconfig krijg ik geen ip, 'media disconnected'
Ik heb mn pc aangesloten met een lan kabel die via een router gaat, en het lichtje met die verbinding staat te knipperen, wat ik ook wel vreemd vind.
Het lijkt mij een driver probleem, of ik zie iets over het hoofd.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
Het moederbord is een asrock 870 extreme 3 en ik draai er windows 7 64bit Ultimate op.
Drivers waren niet geïnstalleerd, ik heb het al geprobeerd vanaf de cd die bij het moederbord zat en via de website. Windows geeft de driver geïnstalleerd aan, maar nog steeds geen internet verbinding.
In mijn bios herkent hij de verbinding dan weer wel.
ook in upconfig krijg ik geen ip, 'media disconnected'
Ik heb mn pc aangesloten met een lan kabel die via een router gaat, en het lichtje met die verbinding staat te knipperen, wat ik ook wel vreemd vind.
Het lijkt mij een driver probleem, of ik zie iets over het hoofd.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?