FujitsuSiemens Lifebook E8110 Num/Caps/Scroll lock knipperen

Pagina: 1
Acties:

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12 11:09

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Topicstarter
Ik krijg mijn laptop die ik dagelijks gebruik niet meer aan de praat.
ALs ik hem start geeft de LCD Display een knipperende Num/Caps/Scroll lock aan.

Op Google en via de website van Fujitsu Siemens kan ik niets vinden waaruit ik kan halen wat er aan de hand is.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Verwijderd

Ik zelf heb welleens iets degelijks ervaren met mijn laptop hij sloeg toen uit zomaar. En starte niet op ik had blackscreen gewoon alleen brandden al mijn locks en kon ik ze niet uit zetten. Ik had dus egt geen oplossing hiervoor had accu verwijderd op net stroom opgestart, met accu zonder netstroom, zelfs handmatig crashen door zonder accu daarna op netstroom ineens stroom eraf trekken en hopen op herstel.

Mijn advies is (dus geen oplossing) Kijk goed rond voor jou type laptop en zoek bij de fabrikant na of er bijv een fout meldings code in zit (zoals het knipperen van je locks) misschien vind je betekenissen erbij etc en dat zou je verder kunnen helpen google gewoon wat rond als je niks kan vinden laat t dan horen en dan zal ik zelf eens opzoek gaan.

De oplossing toen der tijd voor mijn eigen laptop was: Heel mijn laptop uit elkaar gehaald (egt alles los gekoppeld) tot ik van 1 geheel alles in deeltjes had weer opnieuw gebouwd en probleem gefixed (dit is niet de goede oplossing haha maar t hielp bij mij)

Verwijderd

En ben je al een stap verder?