'Apple gebruikt alternatief hdmi en usb in nieuwe MacBook Pr

Pagina: 1
Acties:

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-02 18:49
nieuws: 'Apple gebruikt alternatief hdmi en usb in nieuwe MacBook Pro'

Volgens de bron moet het 512 GB zijn ipv. TB.

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
En onderstaande zin met twee opvolgende dubbele punten kan echt niet:
Het is onduidelijk hoe betrouwbaar het gerucht is: hoewel Apple de afgelopen jaren een bastion bleek waaruit alleen bewust informatie naar buiten werd gelekt, bij voorkeur via grote kranten, is dat de laatste tijd anders: zo belandde veel informatie over de iPhone 4 maanden voor de aankondiging op straat en ook was er veel over de nieuwe MacBook Air-modellen bekend voordat ze werden geïntroduceerd.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Jorian29: gefixt zodra ik het kon :)

@Marc69: Damn :s Ik heb een dubbelepuntenfetisj volgens de eindredacteur: vandaag is er echter geen eindredacteur, waardoor deze stijlkundige draak bleek staan. Ik zal proberen voortaan voor publicatie even op letten dat - indien er geen eindredactie is - ik geen onnodige dubbele punten plaats: even Crtl-F'en kan een oplossing zijn :) Thx voor het melden :), ik had dit moeten zien..

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben het niet eens met de titelkeuze. Er word gesproken voor een 'alternatief' en de eerste gedachte is 'o nee he, Apple gaat weer een eigen standaard erop nahouden' en dan blijkt het gewoon light-peak te zijn.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-02 14:30
Wat is het dan Delerium? Een opvolger, vervanger? Want dat is het niet, het moet nog markt-acceptatie verwerven. Ik denk dat alternatief de lading goed dekt. En Light-Peak zal de meeste mensen nog niet zoveel zeggen, dus vandaar dat het niet in de titel staat (denk ik).

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat het dan wel is weet ik niet (don't go there) maar zoals het er nu staat lijkt het op echt op een 'eigen standaard' terwijl Light-peak naast downward-compatibel ook nog de toekomstige standaard wordt. Of je publiek dat kent.... dan is dit je kans om je publiek de toekomstige techniek uit te leggen.

Lightpeak komt er toch wel en is niet zomaar een 'alternatief' zoals bv minidisplayport is.
Pagina: 1