Toon posts:

Ondertitel selecteren in mkv file

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een vraag over mkv bestanden afspelen via een externe harde schijf via usb direct aan mijn tv(samsungps50c7700).
Ik krijg het niet voor elkaar om de ondertitels te selecteren via de ab van de tv bij 9 van de 10 films. Dit terwijl ze via de pc met vlc wel te selecteren zijn. Ook als ze ingebakken zitten dan kan ik ze ook niet selecteren.
Ik heb een vermoeden dat dit ook helemaal niet kan en dat ik een mediaspeler nodig heb om de omdertitels te kunnen selecteren.
Ik hoop dat iemand me hierop het juiste antwoord zou kunnen geven.
Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens wat die TV aankan en zorg dat je de juiste files hebt. Als de TV een of ander propriëtair formaat eist dan zul je waarschijnlijk eerst eea moeten gaan omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

De samsung kan alleen losse subtitles tonen. Je moet dus je subtitle uit de mkv halen (demuxen) en geef het ding de zelfde naam als je mkv bestand.
De samsung kan (uit mijn hoofd, dus kijk in de handleiding) srt en sub bestanden tonen. Meestal zit er in een mkv een srt.

[ Voor 29% gewijzigd door job op 27-11-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit heeft geheel niets met Opslag media of IO controllers te maken, daarom zou ik het topic verhuizen, maar ik heb reeds begrepen dat dit met een beetje inspanning terug te vinden moet zijn hier op GoT daarom gat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.