Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52
Ik weet niet of dit in een algemeen topic moest of dat ik een los topic moet openen.
Ik kan een 2e hands ipod kopen van 4jaar oud.
Het gaat om een ipod video met een harde schijf van 30gb.
De ipod heeft vrijwel altijd in een dock gestaan en is daarvoor het meest gebruikt.
Bevat geen gebruikerssporen etc.

Hoe zal de accustaat zijn na zo'n lange periode, en zal de hdd staat ook nog in orde zijn?
Is zo iets te testen?

Of is het verstandiger om (flink) door te sparen en een nieuwe ipod classic aan te schaffen (160gb)
Ik heb aan 30gb meer dan genoeg.
Ik wil er uiteraard nog langere tijd mee doen, niet dat de accu er mee uitscheid of de hdd crashed(kan altijd met 2e hands spul dat snap ik maar toch).

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 12:17
Dat hangt volledig af van hoeveel geheugen jij nodig hebt. Als 30Gb voldoende is, waarom niet?
Of de accu nog goed werkt zal je zelf moeten vragen/testen. Lijkt me niet dat HDD het zal begeven, maar die kans is er altijd en garantie heb je niet meer ;)

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De accu zal de beste tijd wel gehad hebben inmiddels. Zeker als hij altijd geladen heeft gestaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:21
Als je de ruimte niet nodig hebt zou ik voor de 30GB gaan. Als de accu niet goed meer is, koop je gewoon een nieuwe via ebay, ben je voor een paar euro klaar. Op internet zijn prima guides te vinden om de accu te vervangen. Heb zelf vorige maand mijn scherm en headphone jack van m'n oude 5G vervangen! Die lag toch alleen maar stof te vangen, maar voor 11 euro inclusief verzending die onderdelen gekocht, en na 15 minuutjes prutsen was het gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:43
Ikzelf heb juist dezelde Ipod. Ik heb er ook zorgvuldig mee omgegaan, en een ding, ik kan je garanderen dat je niet tevreden zult zijn. De batterij houdt het bekeken na 8 uur, en telkens als ik hem opstart toont hij een sad face. Wanneer je garantie kan krijgen dat dit nog niet voorkomt bij deze iPod, dan is er geen probleem denk ik. 30 gb is een mooie hoeveelheid, en acht uur batterij valt nog goed mee. Zorg echter dat je weet dat hijg een erros geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb ook een iPod van 30 GB, gekocht in september 2006. Hij heeft eigenlijk altijd in de auto gelegen, aan een iPodkabel, dus is tijdens gebruik continu bijgeladen. Pas had ik tijdelijk een auto zonder iPodkabel en moest ik hem via een aux-kabeltje aansluiten, maar ik ben niet gewend aan de iPod na aankomst uitzetten, dus dat vergat ik vaak. Het verbaasde me dat hij nog een hele werkdag met een volle batterij deed.

Ik heb afgelopen week tijdens iPod Mania bij Media Markt vaak met de nieuwe iPod classic in m'n handen gestaan, omdat 30 GB eigenlijk iets te klein is, maar ik ben te gehecht aan m'n witte iPod.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Een accu is niet zo duur.
Stuur hem hier naar toe heb je binnen de kortste keren een nieuwe accu.

http://www.ipodrepair.nl/

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

JEV schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:35:
Een accu is niet zo duur.
Stuur hem hier naar toe heb je binnen de kortste keren een nieuwe accu.

http://www.ipodrepair.nl/
Ik heb gisteren mijn ipod opgestuurd naar deze:
http://www.ipod-service.nl/

Want ik vond de site van ipodrepair erg onduidelijk.
Pagina: 1