Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Me pc kan BF BC2 niet aan met Ati HD7550

Pagina: 1
Acties:

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:03
Ik heb een pc met Core Quad 2.40 ghz en 2 gb geheugen en een Saphire HD5750.

Nu loopt Bad Company 2 elke keer vast na een tijdje.

Heb dit eens getest met een progje die me temp aangeeft als ik speel en hij komt boven de 70 graden uit.

Nu heb ik ook wat gelezen over dat het wel eens aan de voeding kan liggen, ik heb een Huntkey lw6500h3 500w en vraag me af of deze niet aan het overlijden is of moet ik gewoon nog meer ventilators in me kast zetten, heb er nu 1 voor, 1 achter, 1 onderin het midden (Heb een Antec kast met voeding onderin) dus koeling genoeg lijkt me?

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:21
Hoe warm wordt je processor? Want die 70 graden van je videokaart is niet verkeerd.

• DeMuts
ga nu sisoft installen om dat te checken

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Welke temp ben je aan het meten dan? An sich moet je met dit systeem best BF BC@ kunnen spelen, maar deze informatie is niet voldoende om echt advies te geven.

Dus:
Systeemspecs, OS, temps
Werkte het eerst wel, of heeft het nooit gewerkt?
Heb je iets veranderd aan je configuratie?
Wat voor spanningen levert je voeding?
Heeft je 5750 een eigen voedingsingang, en zo ja is die aangesloten?

Kortom... Eerst even wat meer info leveren.
(En misschien kun je een topic report doen om de titel te veranderen... Een ATI HD7550 is zo nieuw dat-ie nog niet bestaat. Al maakte het wel dat ik klikte op dit topic... >:) )

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• DeMuts
MediJack schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:
Welke temp ben je aan het meten dan? An sich moet je met dit systeem best BF BC@ kunnen spelen, maar deze informatie is niet voldoende om echt advies te geven.

Dus:
Systeemspecs, OS, temps
Werkte het eerst wel, of heeft het nooit gewerkt?
Heb je iets veranderd aan je configuratie?
Wat voor spanningen levert je voeding?
Heeft je 5750 een eigen voedingsingang, en zo ja is die aangesloten?

Kortom... Eerst even wat meer info leveren.
(En misschien kun je een topic report doen om de titel te veranderen... Een ATI HD7550 is zo nieuw dat-ie nog niet bestaat. Al maakte het wel dat ik klikte op dit topic... >:) )
Wat ik zou even uit de Bios haal is het volgende:
Vcore 1.282V
+3.3V 3.344V
+12V 12.112V
Sytem temp 34 graden
CPU temp 40 graden

Overige info volgt zo Sisoft start niet en loopt vast.

PS Bad company deed het voorheen altijd goed ik kan niet zeggen dat hij door een bepaalde gebeurtenis slechter is gaan werken.

En oh ja oops foutje wat betreft topic titel 8)7

• DeMuts
Ok sisoft gaat hem niet worden, heel raar die werkte eerst wel altijd. Iemand ander progje om me spanning te testen?

• DeMuts
Ehm die waarde bij +12V is 1V, dat lijkt me niet goed???

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/ec8980e8a663408c59da890a474458fe.png
Pagina: 1