iPad FW 4.2.1 [wifi issues]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22
Ik vraag me af of anderen ook last hebben van WIFI problemen met hun iPad, zoja, welke iPad versie ze hebben. De bandbreedte is af en aan erg slecht, daar waar mijn iPhone 3G normale snelheden haalt (vanaf dezelfde locatie). Om de haverklap verbreekt de verbinding. Soms vind hij mijn netwerk wel maar kan hij daar niet meer mee verbinden "Unable to join network"

Verder wel tevreden over de nieuwe FW maar de wifi performance is bij mij iig om te huilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook last van valt steeds weg de verbinding safari doet dan niks meer het is een ramp. Kan erniet veel over vinden. Hoop snel op een oplossing. Anders ga ik terugnaar 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn wifi problemen opgelost door in de wifi instellingen de wifi verbinding te verwijderen en opnieuw aan te maken. Nu werkt alles weer naar behoren helemaal happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22
Ga ik proberen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 10:11
Heb er ook last van, het balkje boven in laad een stukje, en daarna houd het op.
Wat ik top opheden doe ik even snel de wifi uit en in schakelen.
Wat me wel opviel is dat ik er bij mijn ouders bv totaal geen last van heb en bij mij thuis wel..zou het misschien ook te maken hebben met de router?