laptop voor maximaal 4000 piek

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Welke zouden jullie adviseren?

Het is vooral om presentaties te maken ( Powerpoint ), wat tekstverwerking, en ik zou er ook graag digitale foto s in kunnen zetten.

Het mag echter niet te duur zijn want ik wil ook nog wat geld hebben voor een nieuw systeem. Vandaar maximaal 4000, liefst minder.

Suggesties??
:? :? :? :? :? :? :?

Verwijderd

Dell (www.dell.nl) is goed in laptops, Compaq is ook wel goed, en Toshiba. Ze maken allemaal wel redelijk goedkope laptops (voor laptops dan), als je maar geen Sony troep neemt (wel goed en mooi, maar vaak zonder cdrom drive en boven de 5000). Kijk maar op hun sites, dell laptops kan je alleen via internet bestellen (wel goede on-site service) en de rest kan je bij winkels als RAF kopen.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dell en anders Toshiba! Deze leveren echt kwaliteit voor hun prijs, ik heb hier veel goede ervaringen mee.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

MIsschien 2de hands een optie ?
Laptops schrijven echt gigantisch snel af, voor 3000 a 3500 piek kun je een laptop kopen die max. 2 maanden oud is, en kwalitatief veel beter is dan een nieuwe van 4000.

Voorbeeld:
PIII/Cel 600-700
128 mb
10 gig hdd
14,1 " TFT
Li-on accu
DVD

Bonnetjes, garantie etc allemaal aanwezig.
Kun je volgens mij geen buil aan vallen.

Kijk bijv. ff op : www.2dehands.nl

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:31
Ik heb een Compaq Armada E500 PIII 600, 128 Mb, Win2k en dat is wel een relaxed ding. Wel boven je budget, dus misschien is een jong 2ehandsje wat?

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hoe zit dat met die service bij Dell? Als je nu een probleempje hebt of zo, kun je niet naar de winkel!

:?

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dell service is ronduit goed te noemen, echt waar.

Overal kan je wel eens gezeik hebben, maar ik zou liever een dell dan een compaq laptop pakken als je alleen al naar service kijk...
Pagina: 1