Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024
Vandaag is het kastje inde wijk Huizum geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1046438094.png

Speed is niet erg hoog, het abo is 25-25Mbps

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Vragen:

1. Waarover hebben we het?
2. Waarom post je dit?
3. Waar slaat de titel op?
4. Wat voor kastje?
5. Wat voor soort internet is het? Kabel, ADSL of VDSL/glas?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Hallo,
Ik heb al een paar jaar een xbox met xboxlive en speel online fifa 2011. In dit spel kan je via mail communiceren met elkaar. Als ik voor sta met bijv. 2-0 heb ik sommige tegenstanders die het beeld stilzetten. Ik kan dan niks meer doen. Laatst had ik dat ook en kreeg ik een mail van die persoon dat ik maar moest wachten of dat ik maar moest afsluiten zodat ik geen punten kreeg. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik wordt er gek van. Het geluid gaat wel door maar het beeld staat stil, de enige oplossing voor mij is dan de internetkabel eruit halen maar dan verlies ik en krijg ik min punten. mvg francois

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:45
BeefHazard schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:11:
Vragen:

1. Waarover hebben we het?
2. Waarom post je dit?
3. Waar slaat de titel op?
4. Wat voor kastje?
5. Wat voor soort internet is het? Kabel, ADSL of VDSL/glas?
Zo op het oog gaat het om een glasvezel aansluiting van XMS in Arnhem.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En dicht. We hebben je in het verleden al vaker gevraagd om normaal te posten, blijkbaar is dat erg moeijlijk. :/
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:13:
Hallo,
Ik heb al een paar jaar een xbox met xboxlive en speel online fifa 2011. In dit spel kan je via mail communiceren met elkaar. Als ik voor sta met bijv. 2-0 heb ik sommige tegenstanders die het beeld stilzetten. Ik kan dan niks meer doen. Laatst had ik dat ook en kreeg ik een mail van die persoon dat ik maar moest wachten of dat ik maar moest afsluiten zodat ik geen punten kreeg. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik wordt er gek van. Het geluid gaat wel door maar het beeld staat stil, de enige oplossing voor mij is dan de internetkabel eruit halen maar dan verlies ik en krijg ik min punten. mvg francois
Lees Het algemeen beleid aub even door. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.