Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 07:47
ik heb mijn streak geupgrade naar officiele froyo

als ik met wifi op internet ga krijg ik bij tweakers:

wrong host
the host www.tweakers.net:80 is not known on this location

vervolgens bij marktplaats kom ik gewoon op de site maar als ik wat doorklik naar een advertentie:

probleem met gegevensverbinding
de pagina bevat te veel serveromleidingen

kan iemand mij aub helpen, ik heb al een hoop gegoogled maar dit is wel een heel specifiek probleem..dit probleem doet zich dus niet voor bij internet via 3G..ik gebruik de standaardbrowser..

alvast dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pouwiel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 16:11
Ik moet zeggen: Je komt een stuk verder dan ik...

3g kan ik helemaal niet meer terug vinden in het systeem en connecten naar mijn Wi-Fi netwerk is nog niet gelukt. En breek me de bek niet open over het niet terug kunnen krijgen van mijn contacten (ondanks dat de namen wel verschijnen in de belhistorie)

Spijt als haren op m'n hoofd.

“My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Het is vooralsnog bekend dat de officiële 2.2 update eigenlijk een beta versie is. In december wordt zeer waarschijnlijk de final versie uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pouwiel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 16:11
Dat méén je niet....

Uiteindelijk toch alles aan de praat gekregen, maar de contacten-lijst blijft akelig leeg.
Mijn backup brengt geen soelaas, helaas.

Het draait allemaal wel, maar er zijn toch aardig wat verschillen waar je blijkbaar aan moet wennen. De apps die er standaard op stonden ben je iig kwijt.

Voor een ieder ander raad ik aan om alles goed na te lopen wat je eventueel kan missen en of je via een andere app nog een backup kan maken voordat je begint. De backup tool van Dell zelf, zet het toestel niet meer terug naar 1.6

/J

“My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht bij het lezen van de topictitel, hier moet ik even m'n ei kwijt!

Het zit namelijk zo: Op mijn Galaxy S heb ik, sinds dat ik ben ge-upgrade naar 2.2, geen WiFi-verbinding meer met het thuisnetwerk (WPA2-PSK). Uiteraard kunnen alle drie de laptops wél gewoon inloggen. Op mijn werk kan ik zonder probleem inloggen (WPA). Ook bij mijn vriendin is het geen probleem (WPA2-PSK) om er op te komen.

Hij blijf hangen op "IP-adres ophalen van <SSID>", om vervolgens te zeggen "Verbinding verbroken". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 07:47
hoi, de contacten lijst kun je wel zien als je bij weergave opties een extra optie aanzet, ik weet zo niet meer uit mijn hoofd welke..
Pouwiel schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:12:
Dat méén je niet....

Uiteindelijk toch alles aan de praat gekregen, maar de contacten-lijst blijft akelig leeg.
Mijn backup brengt geen soelaas, helaas.

Het draait allemaal wel, maar er zijn toch aardig wat verschillen waar je blijkbaar aan moet wennen. De apps die er standaard op stonden ben je iig kwijt.

Voor een ieder ander raad ik aan om alles goed na te lopen wat je eventueel kan missen en of je via een andere app nog een backup kan maken voordat je begint. De backup tool van Dell zelf, zet het toestel niet meer terug naar 1.6

/J
Pagina: 1