Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Hoi,

Ik heb een HTC Trophy (simlockvrij) met een Vodafone sim. Als ik een MMS ontvang dan krijg ik alleen een SMS met een link naar de vodafone site (en een code). Weet iemand waarom je de MMS niet gewoon kan openen. Ik heb al gezocht bij de settings van WP7 maar kan daar niets vinden (alleen een setting rond een bevestiging bij versturen van SMSjes).

Mvg,
kross

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Wat had de helpdesk te melden toen je ze belde?

Overigens vermoed ik dat het wel gaat werken nadat je zelf een MMS hebt verzonden. :Y)

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
Overeenkomsten met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=845465 ?
*WARNING* Unlocking to other network BREAKS MMS

614 wijzigde deze reactie 27-11-2010 13:45 (230%)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
pven schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:16:
Overigens vermoed ik dat het wel gaat werken nadat je zelf een MMS hebt verzonden. :Y)
Beetje raar wel, als je er éérst een MMS voor zou moeten verzenden, vind je niet? :?

@TS heb je wel een zogeheten smart SMS van Vodafone gekregen, die de instellingen doet voor jouw telefoon? Zo nee, dan kan je deze vast aanvragen, waarna het zou moeten werken.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Nu online

Ginz

Communitymanager

Trek Superfly 5 powered

quote:
CptChaos schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:47:
[...]
Beetje raar wel, als je er éérst een MMS voor zou moeten verzenden, vind je niet? :?
Neehoor, daar is totaal niets vreemd aan.

Zodra jij een MMS verstuur, weet het netwerk dat jij een MMS compatible toestel hebt. Als het netwerk dat niet weet, gaan ze je geen MMS versturen. Straks kan jouw toestel dat niet ontvangen. Daarom sturen ze je een SMS

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• Nutral
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-09 19:36

Nutral

gamer/hardware freak

Heb je al geprobeerd die app van htc in de marketplace te downloaden en daar je provider in te stellen ? Op die manier werkt mijn mms wel op een trophy.

edit: connection setup heet de app, kun je vinden in de htc specifieke marketplace maar als je er op zoekt vind je hem ook.

Nutral wijzigde deze reactie 03-12-2010 19:58 (29%)

Na het versturen van een MMS lukt nu ook de ontvangst. Bedankt voor de tip!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Grand prix

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True