Windows live mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:10
Beste medetweakers,

Al een tijdje gebruik ik het Windows live mail (2011) programma voor mijn mail accounts. Dit werkt helemaal perfect. Ook heb ik hierin al mijn contactpersonen staan inclusief al hun email adressen en telefoon nummers en deze worden gesynchronisseerd met mijn telefoon. Het handige is dus dat ik gemakkelijk een nummer in mijn windows live mail kan zetten en dit wordt dan (real-time) geupdate in mijn telefoon.
Nu stuit ik op het volgende probleem;
Ik heb mijn facebook ook gekoppeld aan mijn live account zodat alles mooi met elkaar babbelt. Hierdoor zijn ook alle facebook contacten in Windows Live Mail gekomen wat opzich erg handig is. Bij een paar daarvan heb ik in Windows Live mail ook hun telefoon nummers toegevoegd. Echter blijft er nog wel staan dat het een facebook contactpersoon is in plaats van de normale "adresboek" contactpersoon. Dat is natuurlijk nog geen probleem, maar het vervelende is dat deze contactpersonen niet worden gesynchroniseerd met mijn telefoon! Kort gezegd, facebook contacten staan wel in Windows Live Mail maar niet op mijn Windows Mobile. Als ik handmatig ga synchroniseren vanuit mijn telefoon dan geeft deze aan dat dit mislukt zodra ik bij de contactpersonen kom.

Gebruikte programma´s/systemen:
Mail: Windows Live Mail 2011
OS phone: Windows Mobile 6.1
Mail Phone: Gewoon hotmail in telefoon aangemaakt

Weet iemand een oplossing dat ik alsnog deze contactpersonen automatisch in mijn tel kan krijgen?