vergroten partitie C schijf Vista

Pagina: 1
Acties:

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 13:50
Bij de MSI EX700, heb ik 2 schijven:

C-schijf met 34,1 GB
D-schijf met 197 GB

Nu staat op d C-schijf het OS systeem(vista). Dat vult al enorm(2/3). Ik heb al geprobeerd om via run functie en dan de diskmgmt om de partities te veranderen, maar bij de C-schijf kun je wel verkleinen maar niet vergroten?

Hoe kan ik nu de partities evenredig verdelen??

MvG

Peter

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is behoorlijk basic en je bent niet de eerste die dit wil, hoor ;)

Zoek maar eens op [google=vista systeempartitie vergroten].

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft een harde schijf of besturingssysteem met een Processor, Moederbord of Geheugen te maken :?

Topics over Opslagmedia & I/O Controllers horen in dat subforum.

Move PMG -> OM

Sowieso, het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt, en als je er niet uitkomt dat je de moeite neemt om volledig en duidelijk aan te geven wat de situatie is (wat voor harde schijf/schijven heb je exact?), waar je zelf gezocht hebt, wat je vond (links!), wat je geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Als je dat niet doet kunnen wij je hoegenaamd niet gedetailleerd helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn Windows 7 partitie heb ik aangepast met EASEUS Partition Master. Zal waarschijnlijk ook goed werken op Vista. Zo te zien ondersteunt de gratis versie tegenwoordig 32 en 64bit (vroeger alleen 32bit).

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07-2025
Slogra schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:42:
Mijn Windows 7 partitie heb ik aangepast met EASEUS Partition Master. Zal waarschijnlijk ook goed werken op Vista. Zo te zien ondersteunt de gratis versie tegenwoordig 32 en 64bit (vroeger alleen 32bit).
Die gebruik ik ook altijd.
Dat is een heel simpel programma waar je simpelweg hoeft te schuiven met de grote's.

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 13:50
Heren,

Dank voor de reacties. Inderdaad zoals aangegeven door Slogra, was dat hetgeen wat ik zocht.

Heb wel degelijk e.e.a. na zitten pluizen maar kwam er niet uit met andere suggesties via het net.

MvG

Peter
Pagina: 1