Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Hallo tweakerts,

ik heb een (snelle) vraag, in principe alleen ff mijn neus de juiste richting inzetten. Probleem = ik wil meerdere profielen maken op mijn Wildfire. Waarom: ik ga de telefoon gebruiken in de auto als audiospeler, maar het vervelende is dat deze telkens na 30 seconden op slot springt. Nu weet ik uiteraard dat dit bij de instellingen gewoon aan te passen is, maar om dit telkens te doen bij het in- en uitstappen van de auto dat werkt niet echt lekker, dat moet sneller kunnen door een profielwissel. Is die optie er wel buiten de standaard profielen; vliegtuig, tril & stil? Met wat zoekwerk wel het een en ander gevonden op androidworld e.d. mogelijk is door te rooten of een customrom e.d., maar dit moet toch ook gewoon mogelijk zijn op een standaard installatie? Voorheen altijd SE gebruiker geweest en daar kon je altijd 4 of 5 profielen helemaal naar wens instellen. Ik kan mij bijna niet voorstellen eigenlijk dat het niet zou kunnen...

Kortom, is er iemand die een linkje voor mij heeft naar wat info waarmee ik de standaardprofielen kan aanpassen of profielen kan toevoegen zonder verder aan het OS te sleutelen? Of ben ik gewoon blind en zie ik iets over het hoofd? Dan hoor ik het ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:05
Bij mijn weten heeft Android nooit profielen gehad.
Geluid, trillen en stil zijn aanwezig.

Scherm op standby is een instelling die je kiest en daarna niet tegelijkertijd met je profiel kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Roodey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:41:
Bij mijn weten heeft Android nooit profielen gehad.
Geluid, trillen en stil zijn aanwezig.

Scherm op standby is een instelling die je kiest en daarna niet tegelijkertijd met je profiel kunt wijzigen.
Dat is dan toch in mijn geval een (flinke) tekortkoming... de informatie die ik erover vond was dan ook erg summier en dat zou het kunnen verklaren waarom ik moeite had relevante info te vinden :). Er werd dus links en rechts wel wat gesproken over rooten en custom roms waardoor je profielen kon toevoegen/wijzigen, maar dat leek mij allemaal wel wat ingewikkeld en heb geen zin op de kans met een bricked toestel te zitten. Laten we dan maar hopen dat iets dergelijk in een komende 2.x release komt of misschien in 3... mochten eindelijk die updates eens komen voor de Wildfire.

Ben eigenlijk ook wel weer ondoordacht bezig geweest, heb er wat over rond gegoogled maar niet eens in de appmarket gekeken... en tada! Allemaal gratis en betaalde versies, alhoewel ik nog niet de app heb gevonden die profielen aan kan maken zoals ik voor ogen heb... maar de zoektocht gaat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Tasker iets voor jou?

Kan bv instellen als je met bluetooth verbonden bent hij bepaalde acties doet ( niet op slot, verlichting omhoog, volume max enzo)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr