Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Game 4..Frank schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:08:
Haha! Game 3 tussen NaNiwa en Life: total must see! Sprong van m'n stoel hier
Life gooide in beide games wel veel van z'n army weg in de pushes waarmee ie dacht te kunnen winnen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zo'n goede void micro van Naniwa. Game 3 jammer genoeg gemist
Verwijderd
die mislukte hatch snipe toen life aanviel met een stel roaches was het moment dat hij veel verloor. Die roach runby erna zorgde ervoor dat naniwa geen income meer had, waardoor ie verloor, helaasSissors schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:44:
Naniwa had game 4 gewonnen als hij hydra den had gesniped of een enkele DT in zijn natural had ingewarped
Zo'n goede void micro van Naniwa. Game 3 jammer genoeg gemist
Zou het echt heel erg jammer vinden als naniwa de top16 voor Blizzcon niet haalt

Maar well played voor Life en helaas kon naniwa niet helemaal met het verlies om gaan..
Jaaa dat einde was echt te awkward ! en Naniwa, achmicrooo schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:07:
Wat was dat voor eindceremonie....![]()
Maar well played voor Life en helaas kon naniwa niet helemaal met het verlies om gaan..
39
Ikzelf noem 4-2 niet close, waarbij Life de game op bel'shir vestige zelf heeft weg gegooit door te arrogant en patserig te doen. Hij moest achteraf ook hard lachen toen hij verloren had, omdat hij zelf ook door had dat die loss nergens voor nodig was maar dat hij te cocky werd.Sissors schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:15:
Lijkt me niet heel vreemd in zijn positie. Hij was zo dicht bij winst in games geweest, en in de laatste game ook nog hele hoop pech qua spawn location. Als je dan close zoiets verliest, je behalve hele belangrijke WCS punten en eer ook nog eens 6k aan je neus voorbij ziet gaan, dan zou ik denk ik ook niet heel vrolijk daar rondhuppelen.
Hij deed die game ook niks voor placement ofzo met zijn final army, aannemende dat hij al gewonnen had. Gewoon a-move.
De andere "Close game" op whirlwind, was precies hetzelfde.. Life werd te cocky met zijn aanval omdat hij Naniwa (logischerwijs) niet serieus neemt, en verloor daardoor ook bijna.
De andere games die hij wel serieus heeft gepseeld, waren totaal niet close, eerlijk gezegd.
Life is van heel ander hout gesneden als naniwa, naniwa maakte echt geen schijn van kans tegen hem.
En over naniwa's presoonlijkheid? Naniwa noemt in officiéle WCS online matches, zijn opponent een 'map hacker', die gestreamt wordt. Ik weet niet meer tegen wie het was. Maar naniwa verloor en begon met dingen te gooien als "No fun playing against a maphacker' etc.
Hij heeft ook problemen met Nerchio en andere spelers. Hij heeft totaal geen sportsmanship. Een irritant ventje vind ik het.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
En hoe de laatste game met andere spawn locaties was geeindigd zullen we nooit weten. Maar Life had daar wel enorm geluk met de random number generator, met geen van de andere spawn posities had hij de dark shrine gescout.
Dat vind ik dan nogal zielig om net te doen alsof Naniwa geen schijn van kans had en een slechte speler is, omdat je Naniwa niet mag...
Of is dit weer gewoon eentje van wat op TL ook populair is: Life is Koreaan. Naniwa is geen Koreaan. Oftewel Naniwa kan nooit op een eerlijke manier winnen, want Koreanen zijn immers superieur.
Hyun en life zijn ook niet te vergelijkenSissors schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
4-2 is niet close en Life moet iemand als Naniwa die net Hyun had verslagen niet serieus nemen? Tja dat vind ik nogal apart om het zwak uit te drukken. Al helemaal als je dat geen schijn van kans noemt. Als Naniwa een DT had ingewarped of de hydra den had gesniped had hij die game gewonnen en was het 3-3 geweest. Maar uiteraard was dat een duidelijk teken geweest dat Life een veel betere speler was en Naniwa niet serieus moet nemen...
Life word niet voor niks 'the wonderkid' genoemd. Life is een top speler die door bijna niemand geëvenaard kan worden. Om dan te zeggen dat naniwa kans had, nee.
Zelfs al had hij die shrine niet gescout, dan had hij nog steeds detection gehaald omdat elke zerg rond dezelfde tijd pre-emptive deteciton neer gooit. Wanneer je niks scout -> gooi detection neer.Sissors schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
En hoe de laatste game met andere spawn locaties was geeindigd zullen we nooit weten. Maar Life had daar wel enorm geluk met de random number generator, met geen van de andere spawn posities had hij de dark shrine gescout.
Sc2 basics.
Tevens kan je aan heel veel dingen readen wat er gaat gebeuren en adequaat handelen. Je hoeft niet per sé een dark shrine te scouten om te weten dat er DTs aan komen.
Het is een objectieve waarneming, heb jij andere games gekeken dan mij?Sissors schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
Dat vind ik dan nogal zielig om net te doen alsof Naniwa geen schijn van kans had en een slechte speler is, omdat je Naniwa niet mag...
Life had continue map control en zelfs toen naniwa een huge advantage had, lukte het hem niet om zijn "A-move" syndroom te breken, en al die multi pronged attacks tegen te houden.
Continue lings die naar binnen slipte en roaches en zijn workers die all over the place dood gingen omdat naniwa het niet aan kon. Of 3 fungals op zijn gehele army op polar night?
Life had perfecte reads op naniwa, elke game. Dat heeft niks te maken met "Goede spawn locations", dat heeft te maken met een top speler zijn
Dit heeft niks te maken met koreaan/foreigner, dit heeft te maken met Life die in de elite zit, en naniwa die te kort komt.Sissors schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:
Of is dit weer gewoon eentje van wat op TL ook populair is: Life is Koreaan. Naniwa is geen Koreaan. Oftewel Naniwa kan nooit op een eerlijke manier winnen, want Koreanen zijn immers superieur.
Minder op de man spelen helpt erg bij het voeren van een goede discussie
[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 14-10-2013 15:48 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Maar uiteraard weet iemand zoals jij dat DTs nutteloos zijn, terwijl Naniwa, door veel gezien als beste of één-na-beste niet-koreaan dat nog niet weet. Misschien als je toch bezig bent ook direct Hyun wat SC2 basics uitleggen, dan was zijn third niet gesniped door DTs...kaluro2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:32:
[...]
Je gaat nu zelfs spawn locaties de schuld geven?
Minder op de man spelen helpt erg bij het voeren van een goede discussie
[ Voor 41% gewijzigd door Gropah op 14-10-2013 15:49 ]
Het is maar goed dat spelers zoals Polt, Jeadong etc. niet als Protoss spelen.
Ik mag hopen dat er nog een zerg/terran speler de rondes doorkomen, als het allemaal PvP matches gaan worden zoals bij de EU finals hoef ik het niet te zien.
39
WCS AM: één Protoss win en twee keer een Terran.Fietsbel schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 03:57:
WCS season finals.... goh, wat vreemd dat er zoveel Protoss aan het winnen zijn.... Mislukt je cheese? geen probleem, je haalt het toch wel weer in als protoss speler. Units nodig? 30 food aan units even inwarpen tijdens een battle. Voordeel van verdediger valt daardoor ook weg. Counter attack? no problemo, in je basis heb je genoeg aan 2 canons en anders doe je een recall. 2 templars in een warpprison en je hele mineral line is 1 klap weg door storms. Speelt toss greedy? probeer het maar eens tegen te houden, toss is toch wel veilig met een Photon overcharge. Hallucinations zijn even taai als een echte unit, maakt een phoenix en je kan alles zien, naast de amper te spotten Observers. Pleur een timewarp neer en spam Storm en een heel leger is weg. Warp 4 a 5 zealots in en ze slopen je basis in no-time. Veel AOE mogelijkheden en/of inmense fire range.
Het is maar goed dat spelers zoals Polt, Jeadong etc. niet als Protoss spelen.
Ik mag hopen dat er nog een zerg/terran speler de rondes doorkomen, als het allemaal PvP matches gaan worden zoals bij de EU finals hoef ik het niet te zien.
WCS EU: één Protoss win en twee keer een Terran.
WCS KR: alle rassen winnen één keer, geen mirror finals.
Global finals: twee keer Terran (uiteindelijk wint een Koreaanse Terran toch wel
Als je kijkt naar http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Premier_Tournaments dan zie je dat alleen StarBuckDust (rofl

Op het hoogste niveau valt het dus nog wel mee. Alleen WCS EU was erg Protoss heavy zoals je al aangaf.
Anyway..... MC casting!
[ Voor 2% gewijzigd door Gundogan op 27-10-2013 00:25 . Reden: WCS EU was verkeerd. ]
Ja als je naar de GrandMaster leauge op Europe kijkt dan zijn er maar 39 terrans van de 200. (en dan komt er binnenkort nog de widowmine nerf aan ;x) Het is blijkbaar erg lastig om de ultieme top te bereiken met Terran, er is eigenlijk geen enkele fatsoenlijke non-korean terran. Diegenen die de top dan wel redden zijn blijkbaar ook ineens super goed ermee, als je kijkt naar de hoeveelheid terrans die naar Blizzcon gaan (8 vd 16 plaatsen) en de hoeveelheid WCS wins.Gundogan schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
WCS AM: één Protoss win en twee keer een Terran.
WCS EU: één Protoss win en twee keer een Terran.
WCS KR: alle rassen winnen één keer, geen mirror finals.
Global finals: twee keer Terran (uiteindelijk wint een Koreaanse Terran toch wel).
Op het hoogste niveau valt het dus nog wel mee. Alleen WCS EU was erg Protoss heavy zoals je al aangaf.
39
ah nu toch maar vikings
[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 27-10-2013 23:25 ]
39
Dit is ook het progaming en toernooi topic. De balans daaronder (en dat is ook ladder GM) boeit me dan niet.Goron schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:05:
[...]
Ja als je naar de GrandMaster leauge op Europe kijkt dan zijn er maar 39 terrans van de 200. (en dan komt er binnenkort nog de widowmine nerf aan ;x) Het is blijkbaar erg lastig om de ultieme top te bereiken met Terran, er is eigenlijk geen enkele fatsoenlijke non-korean terran. Diegenen die de top dan wel redden zijn blijkbaar ook ineens super goed ermee, als je kijkt naar de hoeveelheid terrans die naar Blizzcon gaan (8 vd 16 plaatsen) en de hoeveelheid WCS wins.
Als je kijkt naar de besten dan is het nog wel redelijk in balans met inderdaad iets meer gewicht naar (een paar) Terrans hoewel dat ook wel minder is in vergelijking met de GOMTvT dagen. Alleen als één ras echt bijna alles wint of er maar één armycombo gebruikt wordt (Broodlord + Infestor dagen bijvoorbeeld) en de spelers er niets op kunnen verzinnen, moet je ingrijpen als Blizzard. Die beide situaties zie ik nu niet echt. Misschien mech wat meer viable maken in TvP en TvZ en daar zijn ze ook mee bezig volgens mij.
En Maru had inderdaad Ghosts moeten maken. Puur MMM tegen storms/Colossus is niet zo'n goed idee kennelijk.
De genoemde punten waren juist obv van de acties op de toernooien, anders had ik wel elders gemeld.Gundogan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:08:
[...]
Dit is ook het progaming en toernooi topic. De balans daaronder (en dat is ook ladder GM) boeit me dan niet.
Als je kijkt naar de besten dan is het nog wel redelijk in balans met inderdaad iets meer gewicht naar (een paar) Terrans hoewel dat ook wel minder is in vergelijking met de GOMTvT dagen. Alleen als één ras echt bijna alles wint of er maar één armycombo gebruikt wordt (Broodlord + Infestor dagen bijvoorbeeld) en de spelers er niets op kunnen verzinnen, moet je ingrijpen als Blizzard. Die beide situaties zie ik nu niet echt. Misschien mech wat meer viable maken in TvP en TvZ en daar zijn ze ook mee bezig volgens mij.
En Maru had inderdaad Ghosts moeten maken. Puur MMM tegen storms/Colossus is niet zo'n goed idee kennelijk.
Hoe lang horen we nu al dat Blizzard "bezig" is om mech te verbeteren? precies...
In elk geval mooi dat Dear het heeft gewonnen, zijn speelwijze was onverslaanbaar.
39
Ik hoop toch echt dat er 1 "buitenlander" zijn opwachting mag gaan maken daaro.
Verwijderd
BOOOOO!!!!

Dan ga ik maar voor Naniwa!..

_H_G_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:46:
[...]
BOOOOO!!!!![]()
![]()
Dan ga ik maar voor Naniwa!..Wordt een kort toernooi voor mij denk ik.

39
De Dong nu 1-0: http://eu.battle.net/blizzcon/en/live-stream/
Over 25 minuten begint Red Bull battlegrounds in New York. Ze hebben bij Redbull een erg mooie plek afgehuurd: YouTube: What is Red Bull Battle Grounds?
Goede casters en goede spelers met Bomber,Golden,Scarlett,PartinG,MC,Snute,sOs,HyuN en MrBitter/DjWheat en Day9/Totalbiscuit.
Stream: http://battlegrounds.redbull.com/about/
En ik kan 't toch niet laten dit ook even hier te melden: de Dutch StarCraft League is op zoek naar vrijwilligers voor 2014! Afgelopen jaar hebben een aantal GoTters ook meegeholpen, als er nu weer mensen zijn die teksten willen schrijven, admin willen zijn of bijvoorbeeld bij het spiksplinternieuwe DSCL-TV Team willen komen, kijk dan even op deze pagina (daar staan alle 19 (!) vacatures).
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Haha. Must... resist... Spoiler.Frank schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:23:
Fantastische game 3 tussen Scarlett en Bomber net - heel Reddit ontploft en ik ben schor achter mijn PCTerugkijken als je 't gemist hebt!
Erg leuke game, ja.
En vergeet zeker niet game 1 & 2 van deze serie terug te kijken, echt super leuk
39
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
39
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
39
Verwijderd
Waar kan ik het rustig terugkijken en lekker analyseren?
Dank u!
Mijn team:
PvProleague
Main Team
3 -

7 -

1 -

8 -

4 -

4 -

3 - Team Incredible Miracle
Anti Team
3 -

6 -

4 -

Vrij standaard met de mensen die in vorm zijn voor weinig punten (Sora en Bbyong) en de allround Protoss krachtpatsers (herO en Rain). Anti team met DRG (zal lastig worden voor hem in PvProleague) en spelers die niet zo vaak zullen spelen en in de zwakkere teams zitten. CJ is wel een klein gokje tegen KT (Flash, Stats, Zest en TY), maar IM en SKT moeten wel kunnen winnen van MVP en Prime.
http://www.teamliquid.net/video/streams/ESL_TV
http://wiki.teamliquid.ne...VIII_-_World_Championship
[ Voor 14% gewijzigd door Goron op 13-03-2014 13:22 ]
Dat is redelijk stom imo, maar goed. Die WCS punten voor de rest zijn nou niet zo belangrijk.Goron schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:21:
Harde schop! De IEM world championships beginnen vandaag. Eerst de open bracket. Toernooitje voor 100000 dollar, waarbij de winnaar alles krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 13-03-2014 13:35 ]
Dit dacht ik eerst ook, maar houd er rekening mee dat iedereen die is uitgenodigd al een IEM heeft gewonnen en/of tweede is geworden en dus al een flinke smak geld heeft verdiend. ESL is van mening dat dit soort dingen veel opschudding veroorzaken, maar ook veel kijkers trekt (want wie gaat er met het geld vandoor?) en wil het daarom eens proberen. Ook hebben ze de genodigden eerst naar hun mening gevraagd en het gros van de deelnemers waren het er mee eens.Sissors schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Dat is redelijk stom imo, maar goed. Die WCS punten voor de rest zijn nou niet zo belangrijk.
Yep en hun hotel en vliegkosten worden vergoed dus niemand verliest er iets mee.Gropah schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Dit dacht ik eerst ook, maar houd er rekening mee dat iedereen die is uitgenodigd al een IEM heeft gewonnen en/of tweede is geworden en dus al een flinke smak geld heeft verdiend. ESL is van mening dat dit soort dingen veel opschudding veroorzaken, maar ook veel kijkers trekt (want wie gaat er met het geld vandoor?) en wil het daarom eens proberen. Ook hebben ze de genodigden eerst naar hun mening gevraagd en het gros van de deelnemers waren het er mee eens.
Verwijderd
Volgens mij had hij HerO perfect bij zn nexus kunnen houden zonder het gevecht aan te gaan, om daarna langzaam op te bouwen...
Verwijderd
toss OPaicaramba schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:53:
Game 4 was wel een throw van Hyun volgens mij...
Volgens mij had hij HerO perfect bij zn nexus kunnen houden zonder het gevecht aan te gaan, om daarna langzaam op te bouwen...
Verwijderd
Hij had z'n nexus op een moment ook kunnen snipen met zijn Muta's, dan was het game over geweest. Maar ja, hij kon eigenlijk niet weten dat het HerO's laatste building was. Hij nam dat risico dan ook niet.aicaramba schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:53:
Game 4 was wel een throw van Hyun volgens mij...
Dan moet ik die vanavond maar eens even terug kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:46:
Is iemand game 1 van de IEM tussen herO en Hyun aan het kijken? Zonder iets te verraden: redelijk legendarisch
jammer dat ik op kantoor zit nu..
Verwijderd
Edit: Ja dus. Tweet van TeamLiquid:
TeamLiquid @TeamLiquidnet 1 min
After going down 0-1 to Polt, NaNiwa forfeits and walks off the stage at #IEM Katowice. Is this the last time we'll see of him?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 17:14 ]
Hij cheesed in zijn eerste game tegen polt met een proxy gate. Polt scout het, bouwt een wall en Naniwa gg's.
Daarna wordt Naniwa boos op het toernooi, omdat de booths niet genoeg geluid tegen houden en polt het publiek/casters had gehoord en dus wist dat er iets cheesy was.
Naniwa forfeit en loopt van het podium af onder boo-geroep.
[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 14-03-2014 17:43 ]
Verwijderd
Eigenlijk zijn spoilers niet nodig.. Daarvoor is dit topic juist..Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:35:
spoiler:Dat klinkt wel plausibel. Maar aan de andere kant: Naniwa plaatste zijn proxy gate wel op een HELE obv spot. Alsof hij wilde dat het gescout zou worden. Maar goed, als het publiek hier een rol in heeft gespeeld, en Polt inderdaad door het publiek wist dat er iets aan de hand was, dan is dat een hele slechte zaak. Blijft wel laf om het op te geven. Genoeg mensen zouden een moord doen om daar te mogen spelen.
Maar schijnbaar had Polt in IEM new york op die map exact dezelfde scouting route.. Dus of het door het publiek kwam.. Hoeft niet.
Verwijderd

Verwijderd
inderdaad, teleurgesteld speel je in zo grote toernooi en dan quit je gelijk als iets niet luktSissors schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:12:
Maar nu is Taeja ook full-retard aan het gaan, en bij twijfel maar gewoon op te geven. Eerste heb ik gemist, maar blijkbaar ook snel opgegeven. Nu tweede, hij was in een prima positie. Tuurlijk niet helemaal hoe hij het had gepland, maar voor zo'n strat ook geen slechte positie.
Verwijderd
Inderdaad. Ook Taeja dropte bijna uit het niets. Ja, zijn extra rax werden gescout, so what? Blijkbaar is dat tegenwoordig een reden om gelijk op te geven. Zeker bij Taeja waren er nog genoeg wegen te bewandelen om te winnen.Sissors schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:12:
Maar nu is Taeja ook full-retard aan het gaan, en bij twijfel maar gewoon op te geven. Eerste heb ik gemist, maar blijkbaar ook snel opgegeven. Nu tweede, hij was in een prima positie. Tuurlijk niet helemaal hoe hij het had gepland, maar voor zo'n strat ook geen slechte positie.
Edit: in zijn eerste game gaf hij op omdat hij twee loaded medivacs verloor. Daar kon ik me iets meer bij voorstellen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 19:19 ]
Verwijderd
Teaje heef hij nog gewonnen? was aan het eten namelijk!aicaramba schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:48:
Haha.. "Gratz Taeja, don't rage quit again"..
Yes 3-2Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:09:
[...]
Teaje heef hij nog gewonnen? was aan het eten namelijk!
39
Verwijderd
aicaramba schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:24:
Woah!! Die widow mines tegen de muta's.. Hahaha.
Op welk moment was dit
http://img101.imageshack.us/img101/975/32780657.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 22:42 ]

Verwijderd
Goron schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:40:
Ik dacht dat JJijakji verloren had todat dit gebeurde
[afbeelding]
het is weer begonnen de laatste 8 van IEM http://nl.twitch.tv/esltv_sc2
Dat was echt een WTF sick moment op de beamer bij ons ^^Goron schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:40:
Ik dacht dat JJijakji verloren had todat dit gebeurde
[afbeelding]
Edit:
Wat een IEM zeg. Net SoS met phoenix, collosi, storm en 8 carriers ofzo tegen terran.. Echt een massive stomp.
Nu een geweldige game 1 tussen taeja en life!
Game 2 is ook geweldig.. De hele game actie over de hele map.. Niet normaal.
Al werd de game twee keer beslist door een fout. Dat is dan wel jammer. Dat neemt niet weg dat ik zelden games van dit niveau zie.
[ Voor 123% gewijzigd door aicaramba op 15-03-2014 18:55 ]
Dat was indeed echt een big mistake, maar goed " under pressure"
Wat een gekke / leuke / goede games zeg..
[ Voor 22% gewijzigd door Il 2 op 15-03-2014 23:21 ]
Dat was idd echt een stomme actie, hij had gewoon gewonnenaicaramba schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:31:
Hmmm. Geen pylon bouwen in een baserace met 1000+ minerals is ook niet echt slim..
Wat een gekke / leuke / goede games zeg..
Verwijderd
Wat was er gebeurd ?Il 2 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:20:
Pff.. echt insane wat er met NaNiWa is gebeurd.. die kerel is de enige foreigner en ligt op voorhand altijd al goed bij het publiek (maakt er een show van, heeft altijd wel wat opmerkelijks) maar dit slaat echt nergens op... Vrij terecht dat het publiek hem daarna uitgejouwd heeft.... had nooit verwacht dat dat zou gebeuren tegen met foreigner tegen koreans.
We beginnen om 14h, je kan je hier inschrijven. Natuurlijk streamen we de hele boel ook, en (in ieder geval tot IEM start
YouTube: Naniwa's IEM run - the end of his career?
Stopt die ermee윤영서 @LiquidTaeJa 15 uur
I will retire soon. btw thx for cheering me at iem and good luck sOs
EDIT : Finals !!!

[ Voor 5% gewijzigd door Il 2 op 16-03-2014 16:28 ]
Tja.. Ik vind het wel lef hebben van SoS om het de tweede game wéér te doen.
Maareh. Taeja heeft wel vaker gezegd te stoppen.. Dus het hoeft niet persé waar te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 16-03-2014 16:30 ]
Geniaal, als je dat niveau speelt en dan voor zulke "noob things" verliest, en niet scout sorry maar dan vraag je erom om het om je oren te krijgen.Il 2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:28:
Wat een lame eerste 2 maps.. ik heb opzich niets tegen cheese maar in de finale zo 2x op rij spelen... dat is ook gewoon niet leuk, ook niet voor het publiek. bah. SoS
Ik weet dat er niet zoiets bestaat als een gentlemen's agreement, zeker niet in SC2 maar voor de tweede keer zo spelen is gewoon minachting voor je publiek (+100.000 man).Mektheb schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:30:
[...]
Geniaal, als je dat niveau speelt en dan voor zulke "noob things" verliest, en niet scout sorry maar dan vraag je erom om het om je oren te krijgen.
Dat is zeker waar, het is minder leuk maar goed dat Hero in game 3 ze DT build had, en zoals SoS gelijk al opgaf ( logisch ook )Il 2 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:34:
[...]
Ik weet dat er niet zoiets bestaat als een gentlemen's agreement, zeker niet in SC2 maar voor de tweede keer zo spelen is gewoon minachting voor je publiek (+100.000 man).
Helaas als er 100.000 te wachten staat zou ik ook de messenger met de white flag schieten.
39
Verwijderd
Overall een opmerkelijk, maar steengoed toernooi.
Leuk nieuws trouwens: Harstem en Jona hebben zich allebei gekwalificeerd vandaag! Het totaal van gekwalificeerde spelers zit nu op 20, waarvan 8 Nederlanders. Onder de 'foreigners' zitten mensen zoals GoOdy, Revenge en Golden - geen kattepis! Dat wordt een mooie finale later dit jaar, het evenement gaat plaatsvinden in de Brabanthallen in Den Bosch van 4-6 juli.
Nu op naar de volgende qualifier komende donderdag!
Hecht je echt waarde aan een interview dan? Ik vind die dingen normaliter echt tenenkrommend ...Fietsbel schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:20:
Wat een deceptie, PvP finale, misschien 30 minuten speeltijd en geen interview.
Nee, merp!