Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Gropah schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:41:
Als je me op kunt pikken in de buurt van groningen O-)

Quote van harstem:

[...]

:+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/au1tV.jpg

Hoe dom kan je zijn.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik mis daar trouwens nog ergens een twitch icoontje? Aangezien twitch nu met fnatic samenwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik ben ermee eens... als ik toch all-in ga neem ik net-zo goed mee mijn scvs.
Als je toch all-in gaat, neem wat extra gateways.

Ik ben ermee eens, als je van amsterdam naar frankfurt rij, ga dan meteen langs HSC!
Okok het is "cru" om te zeggen maar als je toch bezig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Ik snap uberhaupt niet dat harstem in main fnatic zit. Hij heeft nog nul komma nul laten zien op grote toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulizer schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:32:
Ik snap uberhaupt niet dat harstem in main fnatic zit. Hij heeft nog nul komma nul laten zien op grote toernooien.
Vergeet niet dat een team ook B-spelers nodig heeft en niet alleen maar top spelers. Ik zeg niet dat Harstem goed is, maar ik vind hem ook niet echt een top speler.

• zonglew00
http://www.teamliquid.net/calendar/2012/12/#event_14205

>.< dus tegen deze gast had ik verloren tijdens WCS2012 Prelim China (F91)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Grappig, Thorzain is gewoon de eerste foreigner in 7 jaren die dus een match in ProLeague gewonnen heeft!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
De Dutch Starcraft League begint met z'n eerste qualifier op 8 januari. Schrijf je snel in als je mee wil doen, want 75 van de 128 plekken zijn al vergeven voor de eerste qualifier. De qualifiers lopen tot en met begin maart en je kunt in zoveel qualifiers meedoen als je wil (tot dat je je direct plaatst voor eerste of tweede te eindigen). Na afloop van de qualifier begint het hoofdtoernooi (64 spelers) waarvoor we inmiddels hebben we een prijzenpot van 1000 euro aangekondigd die wordt verdeeld over de top 8.

Meer info: www.dscl.nl

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

't Gaat super goed met de DSCL! Op het moment zijn er al meer inschrijvingen dan plaatsen voor de eerste qualifier: 137! De eerste 128 mensen die hun deelname confirmen op de avond van de qualifier doen ook echt mee.

Ook de casters voor morgen zijn aangekondigd, twee jongens van SCVrush.com, en morgen gaan we nog een 'High Ambassador' op de website posten :).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

vanavond eerste qualifier voor DSCL! Live te volgens op de stream van DSCL. Veel bekendere spelers zoals Harstem, ATGiant, LLLuThermal and LLLPoYo
http://www.twitch.tv/dscleague

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ai.... Wat word die EG-TL op dit moment in round 2 van proleague toch hard geowned...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Vanavond de tweede qualifier van de DSCL! We hebben twee super toffe casters gevonden: onze eigenste Sushi en de Amerikaan 'Beef' :)

Kom kijken of meespelen: de uitzending start om ~19h en de matches om 19:30h. Er zijn nog plaatsen beschikbaar voor vanavond!

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ret uitgeschakeld in de open bracket van IEM door een russische en een poolse no-name :(. Gaat echt niet goed met zijn resulaten zeg, ben benieuwd hoe lang hij nog doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Goron schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:31:
Ret uitgeschakeld in de open bracket van IEM door een russische en een poolse no-name :(. Gaat echt niet goed met zijn resulaten zeg, ben benieuwd hoe lang hij nog doorgaat.
Ret zit al een lange tijd in een negatieve reeks, wordt ie zelf ook niet vrolijk van. Maarja zonder resultaten houdt ut een keer op :X

Vrij matige open bracket series, weinig echt interessante potjes. Achja kom maar op met main event katowice! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Is er niemand die naar IEM kijkt?
http://nl.twitch.tv/esltv_sc2

Grubby staat al 1-0 boven Snute!

[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 18-01-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katth
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 14:46
Vinand schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:38:
Is er niemand die naar IEM kijkt?

Grubby staat al 1-0 boven Snute!
Houd ons op de hoogte aub :-)

10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snute 0 - 2 Grubby
http://wiki.teamliquid.ne...IEM_Season_VII_-_Katowice
Op Liquipedia wordt dit bijna altijd zéér goed bijgehouden. Binnen een paar tellen na een gg staat de uitslag er.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katth
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 14:46
Nice! Was die pagina al aan het F5-en, maar zag niets veranderen :-)

10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wow, ik heb nog nooit van de koreaanse terran Yoda gehoord, (kijk geen GSL) maar zijn macro slaat echt nergens op. Tegen Nerchio, op 2 plekken in gevecht en hij weet nog steeds voortdurend zijn minerals onder de 100 te brengen. In totaal komt hij nauwelijks boven de 300 minerals. Echt bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Goron schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:18:
Wow, ik heb nog nooit van de koreaanse terran Yoda gehoord, (kijk geen GSL) maar zijn macro slaat echt nergens op. Tegen Nerchio, op 2 plekken in gevecht en hij weet nog steeds voortdurend zijn minerals onder de 100 te brengen. In totaal komt hij nauwelijks boven de 300 minerals. Echt bizar goed.
Hoe kun je niet van yoda gehoord hebben... *Vinand gooit korean SC scene to Goron* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Zit nu in Katowice, morgen fotos maken voor Teamliquid. Ik dacht, even de venue bekijken en loop tegen de grubster aan..nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Weiman schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:29:
Zit nu in Katowice, morgen fotos maken voor Teamliquid. Ik dacht, even de venue bekijken en loop tegen de grubster aan..nice :)
Nice ! have a good one..

Kan je geen foto maken samen met Jarret ? :D, wil nog steeds een tshirt hebben van hun maar geen paypall etc :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ESL zit trouwens wel raar in elkaar. Ik vond die "I EM awesome" shirts wel grappig, dus ik denk, ik bestel er 1. Na veel gehannes eindelijke de EU shop gevonden. Voeg ik het tshirt toe aan het maandje, 20 euro, prima, betaal ik ook voor normale shirts. Staat er onder dat de verzendkosten 5 tot 10 euro kunnen zijn afhankelijk van het land. Ik verwacht natuurlijk 5 euro ivm buurland van Duitsland (homecountry van ESL), wordt het shirt wat duur, maar goed, af en toe moet dat kunnen. Blijkt het 10 euro te zijn... Dan maar niet, te duur en uit principe dat ze voor die nog geen 40 kilometer extra (vanaf de grens naar mij) 5 euro meer vragen.

OT: Brackets zijn ook ingedeeld. Grubby moet tegen YoDa. Wordt een moeilijke denk ik en als hij dat wint, moet hij tegen PartinG :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
damn >.< ga je ook naar FOM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Het zou leuker zijn als ze niet streamde via een powerpoint presentatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Mektheb schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:32:
[...]

Nice ! have a good one..

Kan je geen foto maken samen met Jarret ? :D, wil nog steeds een tshirt hebben van hun maar geen paypall etc :<
Doe ik sowieso morgen nog, ben net uit eten geweest met jarett, grubby, apollo, qxc etc..toch wel een beetje een fanboy momentje maar supergezellig :)
zonglew00 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:48:
[...]

damn >.< ga je ook naar FOM?
ik overweeg het maar die vrijdag vrij krijgen kan een probleem worden.

Dit is even is zo bizar gaaf, de zitplaatsen zitten letterlijk tot de nok van het gebouw vol. Ja, het overgrootte merendeel is League maar ik vind he ter niet minder awesome op :) Fotos komen pas als ik terug in NL ben vrees ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Weiman op 20-01-2013 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Super! :D, ben benieuwd naar de foto's waarschijnlijk hebben wij het zelfde idee bij Jarret die kerel is echt een held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 20:33
Had je leuk gegeten met Manuel?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oh..... wat vind ik Kaelaris toch een slechte caster bij dit tournament. Hebben jullie ook last van lagg op de stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:02:
oh oh..... wat vind ik Kaelaris toch een slechte caster bij dit tournament. Hebben jullie ook last van lagg op de stream?
Iedereen heeft last van die lag... echt heel slecht geregeld door IEM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Of door twitch. Dat kan ook. Maar punt is inderdaad dat het niet echt lekker gaat met de stream. Ook het geluid wegdraaien terwijl ReDeYe gewoon aan het praten is, is niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Gropah schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:19:
Of door twitch. Dat kan ook. Maar punt is inderdaad dat het niet echt lekker gaat met de stream. Ook het geluid wegdraaien terwijl ReDeYe gewoon aan het praten is, is niet echt goed.
Nee het ligt niet aan twitch maar toch echt aan IEM, werd er zerf verteld door een van de organisers van IEM in de twitch chat.
Hierbij ook meenemen dat de veel zwaarder belaste stream van IEM LOL het met veel minder problemen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dreamhack blijft het beste kwa streams, heb vanavond de finale gewoon uitgezet om de X minnuten liep de stream vast.

Heb de 1e 3 matches al gemist door elke keer het gezeur, kijk ze wel terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Mektheb schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:00:
Dreamhack blijft het beste kwa streams, heb vanavond de finale gewoon uitgezet om de X minnuten liep de stream vast.

Heb de 1e 3 matches al gemist door elke keer het gezeur, kijk ze wel terug ;)
ProLeague is ook geweldig op het gebied van betrouwbaarheid! Vooral de productiewaarde van de shows van ProLeague zijn echt number 1.. Kan elke event voorbeeld van nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Zo, laatste dag van IEM achter de rug, morgen terugvliegen. Supergaaf event en het publiek was echt huuuuuuuuge :O Ik zat het grootste deel bij de analysis-desk ToD in z'n nek te hijgen en fotos te nemen, verwacht die de komende paar dagen.

Problemen met de stream kwam van wat ik begreep van IEM af, waarschijnlijk gewoon te drukke internetlijn ofzo want er waren constant mensen interviews enzo aan het uploaden.

Vanavond nog uit eten geweest met wat meer pros, paar interessante discussies gehad o.a. over LoL,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vinand schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:39:
[...]

ProLeague is ook geweldig op het gebied van betrouwbaarheid! Vooral de productiewaarde van de shows van ProLeague zijn echt number 1.. Kan elke event voorbeeld van nemen.
Proleague is inderdaad ook erg goed, alleen er zitten vrij weinig keyframes is waardoor het beeld nogal snel de neiging heeft om 1 grote blurr te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Gropah schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:35:
[...]

Proleague is inderdaad ook erg goed, alleen er zitten vrij weinig keyframes is waardoor het beeld nogal snel de neiging heeft om 1 grote blurr te worden
Heb je een ProLeague pass? Want ik heb daar helemaal geen last van, het is haarscherp met volgens mij denk ik 45fps. Althans, het is nog een stuk beter dan dreamhack.

Enigste waar ik last van heb zijn die flut casters. Maar goed, daar heb ik de mute knop in combinatie met spotify of deze epic nerd mode playlist: http://vip.aersia.net/vip.swf voor :*)

EDIT: Hero!!! Fuck yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Hots toernooien zien er goed uit :). Had de game wel nodig een beetje frisse wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vinand schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:11:
[...]

Heb je een ProLeague pass? Want ik heb daar helemaal geen last van, het is haarscherp met volgens mij denk ik 45fps. Althans, het is nog een stuk beter dan dreamhack.
Yup heb betaald via Twitch dus kan HD kijken. Probleem blijft en voor mij is Dreamhack echt zoveel beter (veel meer keyframes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-08 10:34
IEM is begonnen. Het eerste HotS toernooi.
Nu Ret vs Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MrTi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:31:
IEM is begonnen. Het eerste HotS toernooi.
Nu Ret vs Yoda
En ook gelijk de laatste van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-08 10:34
Mektheb schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:34:
[...]

En ook gelijk de laatste van vandaag
Klopt, dacht dat het wel gepost zou zijn :)
Morgen om 9.30 volgende 2 groepen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrTi op 05-03-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wow, helemaal gemist dat IEM al begonnen was, raar op een dinsdag. Maar Ret is dus door en MC niet! En dan ook nog 2-0 van MC en First winnen. Wel knap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Goron schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:03:
Wow, helemaal gemist dat IEM al begonnen was, raar op een dinsdag. Maar Ret is dus door en MC niet! En dan ook nog 2-0 van MC en First winnen. Wel knap hoor.
Ben er wel blij mee het zo vroeg begint kan ik lekker de hele dag op me werk de stream aan hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Klikte net op de Blizzard launch stream, en daar is Life vs Flash (ZvT), echt heel mooi potje.

[ Voor 40% gewijzigd door Sissors op 11-03-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Zieke game net van onze Grubster, voor het eerst nu Stephano verslagen, wat een baas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulizer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:26:
Zieke game net van onze Grubster, voor het eerst nu Stephano verslagen, wat een baas _/-\o_
Het werd weleens tijd, ik denk dat het ook iets psychisch was. Stephano is natuurlijk erg goed, beter dan Grubby, maar de verhouding wins/losses klopte niet echt. In principe had Grubby al veel meer games van Stephano moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hou er ook rekening mee dat Grubby al lange tijd (ongeveer 2 maand) HotS doet en Stephano nog maar net klaar is met WoL. Werkt flink in het voordeel van Grubster, gelukkig, en atm is Grubby imo zeker 1 van de betere spelers in HotS, maar naarmate de andere steeds meer ervaring zullen krijgen, wordt dat waarschijnlijk steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
En daarnaast mag er ook gezegd worden dat Zerg nogal een balance probleem heeft met bepaalde factoren vs Protoss... Dat is al bevestigd door enkele pro toss spelers waaronder MC... Alsnog een mooie prestatie, ik denk dat Grubby wel van WhiteRa kan winnen.. Alhoewel WhiteRa een van mijn favo protoss spelers is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vinand op 11-03-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
European Invasion was top! Congrats Grubster eerste tourny win, goed voor het moraal : :D Back to America met Day9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
furby-killer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:38:
Klikte net op de Blizzard launch stream, en daar is Life vs Flash (ZvT), echt heel mooi potje.
Heb ik zojuist bekeken en idd zieke game.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupu1302
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Yeap! Go go Ret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
OK, als je Bomber vs Gowser game 2 en 3 gemist hebt, dan moet je die later als VoD terugkijken. Meest bizzare SC2 games die ik tot nu toe gezien heb. In game 2 heeft Bomber een super comeback door seeker missiles op zijn eigen medivac te plaatsen en die met afterburners in het leger van Gowser te laten vliegen. Game 3 is gewoonweg absurd met zoveel plotwendingen, 1 uur 20 minuten, nukes , mass seekers, vliegende gebouwen. Totalbiscuit en INcontrol leveren een hilarische cast erbij.

edit: Spoilerend gifje van een van de vele bizarre momenten van game 3: http://i.minus.com/i496Ht5KLWt55.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Goron op 16-03-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Helaas geeft die stream bij mij niet thuis. Hij geeft gewoon aan dat de stream niet online is.

Edit:
Coming up: Flash VS ret op MLG Red

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 17-03-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Flash vs Ret was net een baby vs mike tyson... Flash heeft hem echt voor schut gezet..

Maar anyway, de beste HOTS game tot nu toe, goswser vs bomber:
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i496Ht5KLWt55.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is leuk om te kijken maar het getetter/gegil van sommige verslaggevers deed mijn oren suisen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Ik mis bij de casters trouwens nog wel Husky, die ook heel erg populair is met zijn Youtube channel en zijn vette Starcraft 2 related: Nerd Alert nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
geweldige onderbouwing !

Mijn Topcasters

1 : Day9
2 : Tasteless & Artosis
3 : Husky
4 : TotalBiscuit
5: Apollo
6 : MC
7 De rest :P

EDIT : THANKS

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 30-03-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hij is niet zozeer slecht als dat hij een heel erg specifieke stijl van casten heeft die niet iedereen kan waarderen en waar ook lang niet alle analytische casters mee om kunnen gaan, waardoor het erg moeilijk is om hem goed te gebruiken.
Mektheb schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:59:
[...]
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat was em dank u ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
TB + apollo was goede combi iirc. Zelf vind ik Day9 nogal matig als caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Voor diegene die het gemist hebben, door de nieuwe opzet van WCS is GSL nu blijkbaar gratis op 720p+ te bekijken. Het eerste HotS seizoen start nu: http://www.twitch.tv/wcs_gsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

't Meest-bekeken pro-circuit van Nederland (:P) heeft vanavond ook weer een uitzending: om 20u worden games uit de individuele competitie van de Dutch StarCraft League uitgezonden. O.a. games van Ret, Mobywan en uThermal komen aan bod, het belooft echt een vette uitzending te worden (met casting door o.a. Weiman!).

Zie hier voor info: http://www.dutchstarcraftleague.nl/broadcast-tonight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Goron schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:25:
Voor diegene die het gemist hebben, door de nieuwe opzet van WCS is GSL nu blijkbaar gratis op 720p+ te bekijken. Het eerste HotS seizoen start nu: http://www.twitch.tv/wcs_gsl
Was net wat aan het kijken, Bomber die een euhm, klein foutje maakte :P

spoiler:
Hij a-movede groep bio zijn natural in om wat lings op te ruimen, jammergenoeg drukte hij op zijn OC, dus vernietigde hij zijn eigen OC in zijn natural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Vanavond weer 'n uitzending in de Dutch StarCraft League - ditmaal met bijzonder vette match-ups: RainMan, Daax, Harstem, DaBoO, Owl, Melle, Ret, Patjuh, WonnaPlay & Sjaak worden allemaal gecast vanavond!

De stream start om 20h, hopelijk zie ik jullie in de chat :)

Natuurlijk hoop ik jullie trouwens ook te mogen begroeten bij de finale op 1 juni. Even als heads-up: de VIP-kaarten zijn inmiddels uitverkocht, en ik raad je aan om een stoel te reserveren voor de grand finals. 't Kan nog wel eens druk worden namelijk, zeker met inloop vanuit de Animecon die ook in het World Forum is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dreamhack begint vandaag, zoveel goede casters :o. Apollo en Artosis op de hoofdstream, maar ook MrBitter en RotterdaM op hun eigen NASL stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Grubby vs Ret nu. Wel jammer dat ze tegen elkaar moeten, maar ook wel leuk om te kijken.

1-0 voor Grubby nu.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
De games tussen Grubby en Polt waren echt de moeite gisteren, zomaar eventjes 2-0 voor Grubby :+ Met een perfect uitgevoerde nieuwe strategie waar Polt geen antwoord op had.

Daar is Grubby toch het beste in, een strategy uitwerken en deze tot in de perfectie uitvoeren. Maar als het mislukt heeft hij meestal geen alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sfinx- schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:48:
De games tussen Grubby en Polt waren echt de moeite gisteren, zomaar eventjes 2-0 voor Grubby :+ Met een perfect uitgevoerde nieuwe strategie waar Polt geen antwoord op had.

Daar is Grubby toch het beste in, een strategy uitwerken en deze tot in de perfectie uitvoeren. Maar als het mislukt heeft hij meestal geen alternatief...
Z'n games tegen Leenock net waren wat minder... 2x achter elkaar verliezen tegen puur zerglings ;w . Leenock is erg goed maar dit was niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
iemand die Dreamhack kijkt? Echt weer super games :)

[ Voor 4% gewijzigd door matty___ op 27-04-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooooo, Naniwa!! 2-1 winnen tegen jaedong terwijl je third 3x gecancelled wordt o0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Erg vette game inderdaad! Ben benieuwd naar de finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wel jammer dat Terran's zo snel uitgeschakeld werden. Gelukkig iig veel PvZ's. Hoewel niet de beste matchup (wel erg vaak 3 base zerg vs 2-base all-in wat in één gevecht beslist wordt), wel een stuk beter dan muta wars om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Was idd weer een fantastische editie met een glansrol voor Naniwa - complete eikel maar hij speelt schitterend. Met als hoogtepunt toch de games vs Jaedong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

GSL Code S vandaag met Parting, Life, Innovation en Flash in één groep. :9~

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
Hoelaat gundogan? Zit vaak s'avonds tijdens werk nog even te kijken erg leuk om te zien altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begint standaard om 10 over 11, is dus nu 40 minuten bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman

:D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n0yiDfG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wel zonde dat we nu dus twee van de beste spelers al in de RO16 gaan kwijtraken. (IIG het is toch 2 beste gaan door?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Grubby en Stephano nu in WCS europe!

http://www.twitch.tv/wcs_europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
En grubby heeft verloren van Babyknight... Vond wel dat Grubby erg sloppy speelt bij deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Mja, hij had de fleat beacon gescout, ik snapte niet waarom hij daarna niet meteen een aanval opzette. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mektheb schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:59:
[...]

geweldige onderbouwing !

Mijn Topcasters

1 : Day9
3 : Husky
5: Apollo
6 : MC
7 De rest :P

EDIT : THANKS
1) Day[9]
2) Artosis
3) Apollo
4) MrBitter
5) Tasteless
..
..
..
999999) Axslav, djwheat, rotterdam, grubby

Bovenstaande hebben een hele irritante stem en/of uitspraak en ik kan daar echt niet tegen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
Grubby kickte gisteren echt weer goed ass heb helaas laatste pot niet gezien maar wat deed die het weer goed!! iemand anders de potjes nog gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Vanavond is er WCS, maar ook: de Dutch StarCraft League! Vanavond worden de laatste vier finalisten bekend, dit zijn de match-ups:

LiquidRet vs. Storm
KSǂRainMan vs. mCon.Darkomicron
FnaticHarstem vs. LLL.uThermal
mCon.PoYo vs. LLL.Jona

De winnaars van die games kwalificeren voor de finale op 1 juni, net als Melle, Grubby, ThisGameSuck en Sjaak. De stream gaat live om 20u op twitch.tv/dscleague, ik hoop dat jullie mee kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Vanavond de finals van de online brackets van de individual league. Ondanks dat alle spelers zich al geplaatst hebben voor de offline finale zaterdag in Den Haag (http://www.dscl.nl/finals - gratis entree!), moeten ze toch nog een match spelen.

De winnaar van ieder bracket heeft een voordeel wat seeding betreft: Iedere bracket-winnaar mag 2 spelers uitsluiten als tegenstander in de eerste ronde van de offline finale. Dus ze kunnen hun voornaamste concurrenten uitsluiten in de eerste ronde en zo een veel grotere kans hebben op een hoge plaatsing (en meer geld).

De stream gaat over ~30 min (20:00) live op http://www.twitch.tv/dscleague.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
De offline finals beginnen BIJNA. Ik zit op mijn casting spot, kom hoi zeggen als ik klaar ben en rondloop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Offline finals zijn inmiddels onderweg, we hebben nu een pauze op de main stream. Secundaire stream loopt ook (weet niet wat daar speelt).

Zit momenteel op m'n plek achter de observer-pc te wachten tot Liquid'Ret vs AT-ThisGameSuck gespeeld gaat worden.

TGS is een 14 jarige GM uit Zweden (de enige buitenlander in de individual league) en heeft in de online fase Harstem verslagen in de winners bracket. En Ret kent iedereen natuurlijk :)

Streams zijn te vinden op dscl.nl, de venue is in Den Haag, maar het loopt snel vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Mijn complimenten voor de DSCL. Hoewel ik niet heel veel tijd heb gehad om te kijken, zijn de dingen die ik er van heb gezien goed.. Goede production value en er is ook best wat live publiek. Al lijk ik wel altijd binnen te droppen wanneer de production crew aan het eten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
aicaramba schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:33:
Mijn complimenten voor de DSCL. Hoewel ik niet heel veel tijd heb gehad om te kijken, zijn de dingen die ik er van heb gezien goed.. Goede production value en er is ook best wat live publiek. Al lijk ik wel altijd binnen te droppen wanneer de production crew aan het eten is...
Dat is het standaard "pauze-scherm", zelfs als ze niet aan het eten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hmm.. Helaas is de stream nu down.

En hij doet het weer.

[ Voor 26% gewijzigd door aicaramba op 01-06-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik weet niet of iemand het in de gaten heeft.. maar wanneer er ingame beelden zijn, zijn de casters niet te horen.. (al denk ik niet dat nu iemand dit forum leest, mgoed. Wie weet).

AAAnd its fixed.. Good job..

Edit:
Erg goed georganiseerd event, met een leuke finale.. Thanks.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 01-06-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

You're welcome! :)

En Rannasha: hartelijk dank voor het observen op de main stream de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
My pleasure ^^ Het was de beste plek in de zaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Innovation terechte winnaar WCS imo. Jammer dat SoS echt geen partij kon bieden. Alleen de laatste pot was nog wel leuk/spannend maar eigenlijk stiekem ook al een gelopen race. Vond ik de vorige (GSL?) leuker tussen soulkey en innovation. Als terran toch jammer dat hij die verloor maar dat was wel een stuk spannender.
En nu hopen dat het volgende tournooi wel op schappelijke tijden te zien is :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Dit weekend is Dreamhack weer!

Er zitten behoorlijk wat Nederlanders in het toernooi:
http://open.dreamhack.se/news/111-summer-groups.html

Dit is mijn groep:
Group 7
GoatSwarm (Z)
Evil Geniuses HuK (P)
XMG SaltTheWound (Z)
Weiman (T)

Het spreekt voor zich dat ik geen schijn van kans maak :'D maar ik speel mee voor de lol en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Succes Jeroen! Ik ben er niet bij ditmaal helaas, maar ik hoor graag hoe het ging en zal op afstand voor je juichen :)

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste