"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
De casters daarentegen... gruwel. HD & Painuseredie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:59:
IPL heeft trouwens de GomTV observer weten te strikken om te observeren(en dat is zeker te zien!)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Haha, scherp maar die observer is wel erg goed. Zo zie je het normaal niet (buiten de GSL dan).
En go special tactics!
Edit: Holy Sh***t! White-Ra! Vette game tegen MKP!
[ Voor 33% gewijzigd door .Frank op 06-04-2012 23:41 ]
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
True. Maar ook wel baller van MKP dat 'ie zo overtuigd is van zichzelf dat hij niet eens serieus speeltWeiman schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:46:
Ja..niet zo moeilijk als je in TvP 0 vikings, 0 medivacs maakt en een 3/3 deathball aanvalt met 1/1 upgradesWordt een beetje overhyped imo, MKP speelt niet eens serieus.
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Verwijderd
Wel zeer vermakelijk in elk geval.
Maar holy shit die army control..
't was echt best close!
edit: Disconnect

[ Voor 28% gewijzigd door Goron op 07-04-2012 00:39 ]
Is hoogstwaarschijnlijk een pc-crash en niet iets dat met de verbinding te maken heeft. Je zag dat Stephano direct z'n headset afdeed toen het drop-screen tevoorschijn kwam. Hij zal waarschijnlijk wel iets van een BSOD of soortgelijk probleem hebben gezien in plaats van de lag spike die bij een DC hoort.Goron schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:28:
Stephano vs MKP. Nu zal blijken of hij echt gelijkwaardig is met hoge koreans.
edit: DisconnectThe technology is just not there yet...
Ik kan nog enigszins begrijpen dat ze geen LAN maken, om de volledige controle over toernooien te houden. (met Starcraft 1 hadden ze daar gezeik mee in Korea) Maar zorg dan in elk geval voor een reconnect/save functie in custom games, zoals bij heroes of newerth of league of legends. Ik kan niet begrijpen dat zo'n enorm bedrijf als Blizzard geen save/reconnect functie kan maken wat al jaren in andere RTS-en zit. Ze kunnen toch ook replays opslaan, dus de data moet ergens zijn....Frank schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:45:
Nouja, de techniek is er op zich wel (LAN), maar kan niet worden gebruiktBeetje falend dit inderdaad, ik hoop dat Blizzard opschiet met de aangekondigde 'event-LAN-functie'.
Zullen ze wel bewust hebben gedaan.
Ander probleem met LAN functie is dat mensen op Hamachi illigaal gaan spelen.
[ Voor 59% gewijzigd door XRayXI op 07-04-2012 01:05 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ja prachtig, heerlijk om naar te kijken..Frank schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:20:
En wat wat 't een gave match! Waarom Stephano precies verloor weet ik niet precies. 't Leek allemaal best goed te gaan - briljante intercept op die drop ook!
MKP, kan altijd mooie marines micro's laten zien en ben benieuwd wie nu wint.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
ik denk ook dat die moe is. 5 games tegen lucifon en dan nog een keer 4. Op gegeven moment ben je behoorlijk op.Dalyxia schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:47:
laatste game grubby was toch wel een beetje teleurstellend vond ik, Grubby had weinig "speccial tactics" om echt de overhand te krijgen tegen thorzain

[edit]
Zomg! Doa & MC casting!

[ Voor 59% gewijzigd door edie op 08-04-2012 23:00 ]
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
MVP niet (nouja, tegen Ryung speelde ie belabberd), what happened? :<
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 13-04-2012 13:39 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
verkleinen en in een hoekje zetten, doe ik ookmatty___ schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:50:
mijn god wat is de SD stream slecht
MVP heeft vrij veel last van Carpal Tunnel Syndrome (CTS), waardoor hij tijdens het spelen vaak pijn heeft in z'n polsen. Ook kan hij hierdoor veel minder oefenen.Gundogan schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:36:
GSL Code S vandaag met de groep van Naniwa en hij doet het goed
MVP niet (nouja, tegen Ryung speelde ie belabberd), what happened? :<
Ah dat verklaart een hoop. Dan kan je inderdaad niet zo veel meer. Vind het nog knap dan van hem dat ie nog wel een redelijk Code S niveau kan brengenRannasha schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:52:
[...]
MVP heeft vrij veel last van Carpal Tunnel Syndrome (CTS), waardoor hij tijdens het spelen vaak pijn heeft in z'n polsen. Ook kan hij hierdoor veel minder oefenen.
Verwijderd
En oehhh, 16 maart wordtl leuk. Bekende Terrans zoals Happy en SlayerSBoxeR spelen dan, voor de rest niet veel bekende Terrans meer, ik zie allemaal nieuwe namen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 20:00 ]
16 maart, nog maar 11 maanden wachtenVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:57:
Waar kan ik ergens een GSL schema zien? Ik zit te kijken op GomTV, maar snap er niet zoveel van ^^" ...
spoiler:MKP is eruit geknikkerd door Squirtle, vuile Protoss =_=
En oehhh, 16 maart wordtl leuk. Bekende Terrans zoals Happy en SlayerSBoxeR spelen dan, voor de rest niet veel bekende Terrans meer, ik zie allemaal nieuwe namen.
http://www.twitch.tv/ironsquid
(Apollo & TB)
kwartfinales vandaag en morgen.
Goed moment om nu even te kijken, hopelijk: Alive (Terran) vs. MC (Protos), 2-2.nm, Alive lijkt gewoon twee games wat te lanterfanten en maakt er toch gehakt van.. Laatste protos foetsie.
[ Voor 40% gewijzigd door _H_G_ op 14-04-2012 22:13 ]
tja jammer voor MC_H_G_ schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:26:
Kleiner toernooi en ook een hoop Koreanen, maar voor de geïnteresseerde:
http://www.twitch.tv/ironsquid
(Apollo & TB)
kwartfinales vandaag en morgen.
Goed moment om nu even te kijken, hopelijk: Alive (Terran) vs. MC (Protos), 2-2.
wel mooi dat het high res stream is
http://wiki.teamliquid.ne...II_League_Season_2/Code_SVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:57:
Waar kan ik ergens een GSL schema zien? Ik zit te kijken op GomTV, maar snap er niet zoveel van ^^" ...
Liquipedia FTW
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 14-04-2012 22:19 ]
Zekers! En Apollo&TB zijn ook niet slechtmatty___ schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:12:
wel mooi dat het high res stream is
Zou best willen betalen voor HD ipv. reclame, maar voor mij is het niet echt duidelijk wat je voor je geld krijgt. Ze (koreaanse en rest de koppen bij elkaar steken) moeten dat toch eens duidelijker maken. TeamLiquid doet inderdaad hun best, maar ze krijgen waarschijnlijk ook niet alle informatie.
Verwijderd
Oh oh, schaam me dood XD Maar dan is het de site die zwaar achterloopt

Even gekeken naar de tabellen en nu zie ik dus dat de Terran hopes MKP en MVP nog volop in de play zijn. Taeja is ook wel een nice player. Hoop dat ik deze wedstrijden (close to) live kan zien!
Welke spelers supporten jullie allemaal? Welke wedstrijden zullen echt boeiend worden?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 16:06 ]
ik zelf ben niet echt van veel spelers fan, maar er zijn 3 spelers die gewoon awesome zijn:Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:21:
Welke spelers supporten jullie allemaal? Welke wedstrijden zullen echt boeiend worden?
Grubby - Nederlands protoss. Tof persoon naar zijn fans. Awesomeness overall
White-Ra - Steenkolenengels als verkooppunt, nooit gedacht dat dat kon. Bijhoorende quotes zijn ook awesome. Daarnaast ook zijn awesome play.
TLO - Beard power, do I need too say more?
Er is btw ook maar 1 speler die ik echt haat en dat is destiny. Vind hem totaal niet grappig, zijn rages zijn zo irritant, hij presteert niks in tournooien en daarnaast speelt hij redelijk standaard, op 1 of 2 dingen na
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:57:
spoiler:MKP is eruit geknikkerd door Squirtle, vuile Protoss =_=
Ooit was dit topic in het leven geroepen om juist geen spoilers te hoeven gebruikenVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:59:
Interessante uitslag bij IronSquid.
spoiler:MKP verliest van Symbol met 0-3
Dan zul je http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=329358 leuk vinden, showmatch tussen Grubby en TLO, BO15! Komende dinsdag.Gropah schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:05:
[...]
ik zelf ben niet echt van veel spelers fan, maar er zijn 3 spelers die gewoon awesome zijn:
Grubby - Nederlands protoss. Tof persoon naar zijn fans. Awesomeness overall![]()
White-Ra - Steenkolenengels als verkooppunt, nooit gedacht dat dat kon. Bijhoorende quotes zijn ook awesome. Daarnaast ook zijn awesome play.
Er is btw ook maar 1 speler die ik echt haat en dat is destiny. Vind hem totaal niet grappig, zijn rages zijn zo irritant, hij presteert niks in tournooien en daarnaast speelt hij redelijk standaard, op 1 of 2 dingen na
[ Voor 32% gewijzigd door Wmm op 15-04-2012 23:09 ]
Destiny is juist een speler die ik echt waardeer. Maar ik geef toe dat ik hem in het begon ook niet echt mocht. Beetje zelfde als Desrow (die eigenlijk heel grappig is op z'n eigen manier). Hij zegt waar het op staat met argumenten en z'n mechanics zijn retegoed. Hij heeft de infestor speelstijl bijna eigenhandig populair gemaakt vorig jaar, dus ik zou z'n spel absoluut niet standaard noemen.Er is btw ook maar 1 speler die ik echt haat en dat is destiny. Vind hem totaal niet grappig, zijn rages zijn zo irritant, hij presteert niks in tournooien en daarnaast speelt hij redelijk standaard, op 1 of 2 dingen na
Inderdaad jammer dat hij nog weinig heeft laten zien in toernooien, maar aan de andere kant geldt dat de laatste tijd ook voor spelers als Sheth..
[ Voor 9% gewijzigd door Morphs op 15-04-2012 23:26 ]
True hij heeft infestors populairder gemaakt, maar voor de rest is hij standaard... Mechanics zijn wel goed ja, maar zijn argumenten kan ik mij juist meestal niet in vinden.Morphs schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:23:
[...]
Destiny is juist een speler die ik echt waardeer. Maar ik geef toe dat ik hem in het begon ook niet echt mocht. Beetje zelfde als Desrow (die eigenlijk heel grappig is op z'n eigen manier). Hij zegt waar het op staat met argumenten en z'n mechanics zijn retegoed. Hij heeft de infestor speelstijl bijna eigenhandig populair gemaakt vorig jaar, dus ik zou z'n spel absoluut niet standaard noemen.
Inderdaad jammer dat hij nog weinig heeft laten zien in toernooien, maar aan de andere kant geldt dat de laatste tijd ook voor spelers als Sheth..
Wat is het btw de laatste tijd dat hij zoveel LoL speelt? Zie bij TL alleen maar LoL staan...
Yup, sprong bijna een gat in de lucht, stootte meteen mijn kop, omdat ik niet eens rechtop in mijn kamer kan staanWmm schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:05:
Dan zul je http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=329358 leuk vinden, showmatch tussen Grubby en TLO, BO15! Komende dinsdag.
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 15-04-2012 23:40 ]
Verwijderd
Er is in SC2 geen duidelijke Bonjwa geweest he in de afgelopen periode?
Eens met de bovenste drie. Ik vind Dimaga ook erg cool, hij heeft een aparte stijl met zerg, vaak veel banelings, en in interviews is het ook een geniale gast. Wel weinig van gehoord de laatste tijd.Gropah schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:05:
[...]
ik zelf ben niet echt van veel spelers fan, maar er zijn 3 spelers die gewoon awesome zijn:
Grubby - Nederlands protoss. Tof persoon naar zijn fans. Awesomeness overall![]()
Destiny dacht ik eerst hetzelfde over, maar ik heb een keer zijn stream gekeken, en toen ging hij theorycraften over een build met iemand, en hij kan echt heel goed uitleggen waarom dingen wel of niet zullen werken, dus hij heeft wel echt veel kennis en speelt ook nog eens erg snel. Dat gescheld is erg kinderachtig inderdaad, maar het is ook wel leuk ten opzichte van die verschrikkelijke politiek correcte Koreanen. En zijn serie met mass queens is ook geniaal.
Wow, super gaaf! Helaas tentamensWmm schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:05:
Dan zul je http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=329358 leuk vinden, showmatch tussen Grubby en TLO, BO15! Komende dinsdag.
Niet echt. Sowieso wordt de term "bonjwa" binnen SC2 wat te makkelijk rondgestrooid. In Broodwar werd het alleen gebruikt voor iemand die echt lange tijd domineerde, dus zeker een jaar. In SC2 hebben we dat nog niet gehad. MVP, NesTea en MC hebben ieder hun periode gehad waarin ze onverslaanbaar leken, maar dat duurde nooit meer dan een paar maanden. MMA was ook een tijdje de #1, maar ook niet voor lang.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:29:
Er is in SC2 geen duidelijke Bonjwa geweest he in de afgelopen periode?
DRG en MKP zijn de nieuwste kandidaten voor de troon, maar vooral DRG stelt de laatste tijd een beetje teleur. MKP is nog in de GSL en hij zal die graag willen winnen na zoveel 2e plaatsen en na MLG Winter Arena en Winter Championship al gewonnen te hebben.
Verwijderd
de voorrondes van tsl3 begonnen zo een beetje in januari. Wellicht dat er nu ook te veel events zijn waardoor je nooit een mooi selectie aan spelers kan krijgenremsporus schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:34:
Dat kan nog wel eens heel lang duren. Ik heb nog geen aankondiging of wat dan ook daarvan gezien.
Verwijderd
Ik wilde even vragen of iemand me de speelschema's kan uitleggen? Ik zie bijvoorbeeld dat met 4 spelers, niet iedereen tegen elkaar speelt. De poule van vandaag bijvoorbeeld: NaNiwa speelt tegen Genius en Virus, maar niet tegen SuperNova. Hoe gaat het met de puntentelling? Is er ergens een explanatory FAQ? Ik lees het nu even door en het is dat 2 paren gevormd worden, de winnaars van die pairs spelen tegen mekaar en de 1e twee gaan dan door?
Wat is de logica hierachter? Waarom worden niet gewoon bo3 gedaan in een half schema waarbij punten worden toegekend net zoals in voetbal bijvoorbeeld. Winst 3 punten, verlies 0 punten. Gelijkspel bestaat volgens mij niet in SC2. En dan diegenen met de hoogste punten gaan door. Bij een gelijk aantal punten kun je bijvoorbeeld kijken naar efficientste wins, of een andere parameter.
SuperNova ken ik wel ja, best bekende speler sinds hij code A gewonnen heeft. En dat speel schema is als volgt: na de eerste BO3 spelen de winnaars tegen elkaar, de winnaar daarvan gaat door, de verliezer moet tegen de winnaar van de verliezers en degene die dat wint gaat ook door. Dus je moet 2 spelers verslaan en je bent door.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:11:
NaNiwa en SuperNova zijn door gegaan in de Code S! Kent iemand SuperNova?
Ik wilde even vragen of iemand me de speelschema's kan uitleggen? Ik zie bijvoorbeeld dat met 4 spelers, niet iedereen tegen elkaar speelt. De poule van vandaag bijvoorbeeld: NaNiwa speelt tegen Genius en Virus, maar niet tegen SuperNova. Hoe gaat het met de puntentelling? Is er ergens een explanatory FAQ? Ik lees het nu even door en het is dat 2 paren gevormd worden, de winnaars van die pairs spelen tegen mekaar en de 1e twee gaan dan door?
Wat is de logica hierachter? Waarom worden niet gewoon bo3 gedaan in een half schema waarbij punten worden toegekend net zoals in voetbal bijvoorbeeld. Winst 3 punten, verlies 0 punten. Gelijkspel bestaat volgens mij niet in SC2. En dan diegenen met de hoogste punten gaan door. Bij een gelijk aantal punten kun je bijvoorbeeld kijken naar efficientste wins, of een andere parameter.
Het formaat van de group-stage lijkt raar, maar het is gewoon een double-elimination toernooitje waar de laatste match (grand finals) niet gespeeld wordt. De eerste match (upper bracket semi finals) is tussen de 2 paren van spelers. De winnaars spelen daarna tegen elkaar (upper bracket finals), de winnaar gaat door. De verliezers van de eerste matches spelen tegen elkaar en de winnaar speelt vervolgens tegen de verliezer van de UB finals.
Iedere match in de groupstages is Bo3.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat de arme knul te zenuwachtig was en daardoor veel foutjes heeft gemaakt. Wolf en Apollo vonden het niet grappig dat Sase een enorme Nexus wall aan het bouwen was. Sase was echt aan het spelen als een kat met een halfdode muis. NajzMajz was behoorlijk sip tijdens het interview achteraf. Ik vond zijn engels overigens zeer behoorlijk. Hij wist dondersgoed dat Sase ham aan het trollen was. En toch speelde hij door tot het niet meer ging. Klasse van het ventje, en een beetje treurig van SaseVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:04:
Vanmiddag even dreamhack gekeken, Sase rolt over een 12jarige master player alsof het een bronzie is..,. Geen idee wat erger is; een 12 jarige die masters is of het feit dat een pro player als Sase een master player als een bronze player kan laten uitzien. Voelt alsof we in de lower leagues met modder aan het gooien zijn
So guess I should respond. I didn't do it in any way to disrespect or make najzmajs sad. I don't think he was sad neither unhappy, he passed the group already before playing me. Going to your first offline event that young that's pretty good already.
Being 12 and get a camera in your face for the first time is kinda hard no matter you are happy or not when 20k people are watching. Not being used to talk in front of people, being nervous and so on makes what you say different from what you mean. Casters get so much power being the only people the audiance listen to during a game. Some casters use it very well and some can't handle it in the right way. And from what I heard from everyone was they were way out of line during these games. If I was unprofessional what is telling everyone to #StopHarassing12YearOlds and tweet it to me at twitter then? They would probably be happier to cast two fiveminutegames so they could have another coffeebreak.^^
Before the game I thought Najzmajs is young and would enjoy playing a longer game than getting 4gated in 5 minutes. He even made a smiley in end of second game and kept playing for some minutes beforing gg out, doubt you do that if you are upset. But ok I admit, after seeing his cute face I felt a little bit bad. Will go say sorry later! ^.^v
Wie zit er MLG te kijken? Ik geniet ervan hoor. Grubby is als analyst eigenlijk alleen maar gewaagd aan Artosis en als casters vind ik dat ie zinnigere dingen zegt dan Tasteless.
Verwijderd
Ik vind ook dat tasteless een beetje afzwakt... verder vind ik Tastetosis > andere caster combo's nog steeds, maar Grubby gaat wel goed analytisch ermee om iddWeiman schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:08:
Pfft, wat een bullshit dat hier drama van gemaakt. Typisch SC2 community pitchfork-mentaliteit. Over een week is iedereen dit alweer vergeten.
Wie zit er MLG te kijken? Ik geniet ervan hoor. Grubby is als analyst eigenlijk alleen maar gewaagd aan Artosis en als casters vind ik dat ie zinnigere dingen zegt dan Tasteless.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom de Starcraft communtiy zo puriteins is inderdaad. In elk willekeurig ander online spel wordt je verrot gescholden door de tegenstander, maar in SC2 worden mensen ongelukkig als je geen gg schrijft voordat je de game verlaat, waarbij voor pro's dan zelfs 100den klaagposts komen op fora. Ik vind dat zo'n raar contrast. Ik vind het echt bizar hoe mensen opgewonden kunnen raken van 'BM', wat vaak bijna niks voorstelt.Weiman schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:08:
Pfft, wat een bullshit dat hier drama van gemaakt. Typisch SC2 community pitchfork-mentaliteit. Over een week is iedereen dit alweer vergeten.
Ben ook MLG aan het kijken, vooral MC heeft een paar zeer gave games gehad. Z'n eerst game tegen Dongraegu gisteren was echt magistraal. Grubby als caster is tof, maar had hem liever op Dreamhack zien spelen tbh.
Zijn de vods na 2 weken gratis te bekijken, ja?Gropah schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:07:
Geen MLG voor mij, for now. Geen zin om geld te betalen, ja ik ben gierig, maar heb ook een druk weekend, dus zou weg gegooid geld zijn. Ik wacht wel 2 week tot de VOD's gratis te kijken zijn. Schijnbaar hebben ze ook 2v2 tourney gedaan?
Ik ga ook niet betalen, heb geen zin om steeds 10$ te betalen.. Vind dat het gewoon niet waard.
Verwijderd
Gogogo spoonterran!!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 21:44 ]
Gaaf publiek, en ook gaaf dat thorzain niet weet hoe een champagne fles werkt haha. Zo goed in SC2 maar mist nog wat real life ervaringremsporus schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:59:
Spoon terran it is, mooi publiek. Heerlijk om te kijken!
ik heb er in ieder geval een favoriet bij ! ! !
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
http://www.twitch.tv/imbalancedtv is nu online.drZymo schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:08:
Morgenavond is de eerste qualifier ronde voor het nederlandse kampioenschap (zie http://www.esl.eu/benelux/sc2/news/191640/). Zijn er nog tweakers die zich aangemeld hebben? Ret doet in ieder geval mee.
(zie http://www.esl.eu/benelux/sc2/1on1/nl_qualifier1/rankings/)
Maar of Grubby nou gewonnen heeft weet ik niet. Iemand meer info?
Ben benieuwd of Ret nog met een van de andere qualifiers mee doet.
[ Voor 15% gewijzigd door drZymo op 25-04-2012 08:14 ]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik ben zelf van mening dat Ret verreweg de sterkste nederlander is!
Skills before fame
gsl code sMektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:48:
Komen er vandaag nog wat matches ?
Wel grappig, de teams verdeling tot zo ver in de RO8 ziet er zo uit:
Quantic: 1
OGS: 1`
Liquid: 2
IM: 1
Startale: 1
De laatste sets voor de RO8 leveren nog de volgende teams op:
1x SK, Prime, FXO en startale.
Als MC wint, betekend dat dat de RO8 van Code S dit keer voor 50% door spelers in een 'foreign' team word bezet!
Verder is Teamliquid het team met de meeste spelers in de RO8, alleen startale zou ook nog 2 personen in de RO8 kunnen krijgen als squirtle zijn matches wint.
Als ik iemand die 2 feitjes een 2/3 maanden geleden had verteld hadden ze me waarschijnlijk voor gek verklaard!
Er zijn verschillende threads op TL over dit onderwerp. Nu heb ik nooit BW gevolgd, maar het schijnt dat flash, jaedong en bisu best goede spelers zijn
Hier wat topics:
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332651
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332309
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332406
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=330806
Ik ben best benieuwd of er veel spelers zijn die tot de top van SC2 kunnen komen.. (lijk me meer een motivatie kwestie te zijn dan skill kwestie).
Nu dat het tegen een teammate is in een EG showmatch, maakt het nog een beetje schrijnender.. Ohja.. Hij heeft geen een keer GG gezegd.. Achja.. Het is ook wel entertaining.
Dat gedrag van hem begint een beetje vervelend te worden naar mijn mening. Er moet toch een moment komen wanneer z'n fans / team / sponsors gaan afhaken, want ze zitten echt niet te wachten op weggegooide matches.aicaramba schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:14:
Net een idra vs Huk BO7 showmatch van EG.. Huk wint de eerste twee games en idra 6 pooled daarna twee keer.. Net als tegen alive..
Nu dat het tegen een teammate is in een EG showmatch, maakt het nog een beetje schrijnender.. Ohja.. Hij heeft geen een keer GG gezegd.. Achja.. Het is ook wel entertaining.
Linkje naar stream
Beetje ala homecup, maar dan net iets professioneler, helaas...
1e prijs is 300 euro en een laptop van 1300 euro + een betaalde trip en spot voor HomeCup V
2e prijs is 500 euro + een bureausteol
3e prijs is 200 euro
Met oa Grubby, Dimaga en Stephano

Wat meer nieuws hierover:aicaramba schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:36:
Het schijnt dat er een flinke switch aan zit te komen van BW pro's die overstappen naar SC2.
Er zijn verschillende threads op TL over dit onderwerp. Nu heb ik nooit BW gevolgd, maar het schijnt dat flash, jaedong en bisu best goede spelers zijn
Hier wat topics:
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332651
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332309
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=332406
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=330806
Ik ben best benieuwd of er veel spelers zijn die tot de top van SC2 kunnen komen.. (lijk me meer een motivatie kwestie te zijn dan skill kwestie).
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=333959
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=334075
MVP kan ook alleen met proxy rax winnen. Mag je trots op zijn

[ Voor 43% gewijzigd door matty___ op 02-05-2012 19:19 ]