Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
het kan natuurlijk ook gewoon een typefout zijn
Verwijderd
sorry jong, maar hier houd men over het algemeen niet zo van.
Casema is meestal kut, dat is bekend, en een zeer klein aantal hoor je zeggen dat ze totaal geen problemen hebben.
Ja wise guy ik bedoelde dat inderdaad ja, maar ik vroeg je niet om me te verbeteren maar om hulp weet je, de reacties van de anderen, KIJK daar heb ik wat aan. Bedankt jongens, THANX...Op Wednesday 14 March 2001 16:04 schreef achappey het volgende:
ik denk typichs een geval van klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt -> hij zal wel tweaks bedoelen..
het kan natuurlijk ook gewoon een typefout zijn
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
11 tochOp Wednesday 14 March 2001 17:59 schreef Bart_traB het volgende:
Je seriele poort haalt max 12kb
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
com21 ?? daar heeft de casema nog NOOIT vanOp Wednesday 14 March 2001 20:11 schreef Sinclair het volgende:
Hij zal wel zo'n com21 modem hebben....
gehoord die leven nog in het stenentijdperk
!!!!
dat dit in 2001 toch nog mogelijk is onbegrijpelijk echt .... !!!
Verwijderd
gedraag je niet als een kleuter ajb....Op Wednesday 14 March 2001 18:11 schreef Kirkhammet1 het volgende:
[..]
Ja wise guy ik bedoelde dat inderdaad ja, maar ik vroeg je niet om me te verbeteren maar om hulp weet je, de reacties van de anderen, KIJK daar heb ik wat aan. Bedankt jongens, THANX...
Verwijderd
Oh:? Ik heb toevallig WEL een Com21 van Casema/Wanadoo en ook nog eens een Basic abo. En ik scheur met wel 6,5KB/s over de digitale snelwegOp Wednesday 14 March 2001 23:24 schreef hansit het volgende:
[..]
com21 ?? daar heeft de casema nog NOOIT van
gehoord die leven nog in het stenentijdperk
!!!!
dat dit in 2001 toch nog mogelijk is onbegrijpelijk echt .... !!!
Je kan ook op sommige plaatsen een Premium abo nemen, ook met Com21, da's dan 25-30KB/s, maar daar betaal je dan 99,50 per maand voor
(oh, of het KB/s of kb/s moet zijn, daar zullen we wel weer discussie over krijgen, ik heb geen idee. Premium is 256kb, waar ADSL 512kb is, dus zo moet je de snelheden dan maar zien)
Verwijderd
6,5 Kb/sec vet hoor !!! ech kicken hoor ??Op Thursday 15 March 2001 07:32 schreef arnoudo het volgende:
[..]
Oh:? Ik heb toevallig WEL een Com21 van Casema/Wanadoo en ook nog eens een Basic abo. En ik scheur met wel 6,5KB/s over de digitale snelweg
Je kan ook op sommige plaatsen een Premium abo nemen, ook met Com21, da's dan 25-30KB/s, maar daar betaal je dan 99,50 per maand voor
ok je woont zeker in breda ?
hoeveel van die com21's hebben ze uitstaan
3000 ??
als ze morgen bij MIJ kunnen leveren
dan zijn ze welkom ......
komen ze morgen met een kut comport oplossing
dan stoppen ze die maar lekker in hun reet
internet via de kabel via een compoort in 2001 zoeiets verzin je gewoon weg niet
echt antiek !!!
Tja...ook in Sassenheim is een COM21 variant nog niet mogelijkOp Thursday 15 March 2001 09:28 schreef hansit het volgende:
[..]
6,5 Kb/sec vet hoor !!! ech kicken hoor ??
3000 ??
internet via de kabel via een compoort in 2001 zoeiets verzin je gewoon weg niet
echt antiek !!!
Verwijderd
OK, het is nog steeds niet echt onwijs snel, maar als je je modem een beetje goed afstelt schijn je gemiddelt zo rond de 7 kB te halen. Dit zijn dus geen tweaks, maar gewoon het goed af stelen van je modem volgens de Casema-site.
Ze doen er bij mij nu al 2 maanden over om me aan te sluiten, maar binnenkort moet het dan eindelijk gaan gebeuren.
Verwijderd
Ik woon in Den Haag. En volgens mij sluiten ze nieuwe abonees alleen nog maar met Com21 aan, niet meer via een (zoals jij het terecht betiteld) kut comport oplossing.Op Thursday 15 March 2001 09:28 schreef hansit het volgende:
[..]
6,5 Kb/sec vet hoor !!! ech kicken hoor ??
3000 ??
echt antiek !!!
-> Omdat de Fabrikant van DEMOS failliet is..dus ze moeten wel!Op Thursday 15 March 2001 11:12 schreef arnoudo het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En volgens mij sluiten ze nieuwe abonees alleen nog maar met Com21 aan, niet meer via een (zoals jij het terecht betiteld) kut comport oplossing.
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Euhh... hier in A'foort krijg je anders nog zo'n kl*te-Demos... tenminste, in in Dec-2000 nog...Op Thursday 15 March 2001 11:33 schreef qless het volgende:
[..]
-> Omdat de Fabrikant van DEMOS failliet is..dus ze moeten wel!
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |