Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature request] Gecombineerde favorieten/bookmark lijst

Pagina: 1
Acties:

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Regelmatig kom ik interessante nieuwsartikelen, meuktrackers of pricewatch-items tegen die ik later nog een keer wil doornemen. Hier op het forum kan dat eenvoudig door te bookmarken.
Nu is mijn vraag: is het een idee om een gecombineerde favorieten-/boekmarkslijst te maken? Of een lijst naast de forum-bookmarks is ook oké.

Een soortgelijk idee is hier al geopperd: [Feature] Favoriete berichten (markeerfunctie).

Alleen zie ik dan als extra nuttigs ook het kunnen onthouden van:
- nieuwsitems;
- meuktrackers;
- pricewatch-items;
- product-reviews;

Het opvragen van dit lijstje kan dan op dezelfde manier gebeuren als de bookmarklijst.
En dit kan een hoop tijd schelen om dat 'interesante artikeltje' etc van 4 weken geleden op te sporen.
Of: je komt een leuk progje tegen in de meuktracker en je bent de naam vergeten. Maar op deze manier kun je het dus eenvoudig terugzoeken.

EDIT:
Nu gebruik ik de Quicklinks voor het bookmarken, alleen als ik op een andere pc zit heb ik die browser- bookmarks niet bij de hand. Misschien een lijstje quicklinks kunnen bewaren bij het gebruikersprofiel?

[ Voor 9% gewijzigd door Black Hawk op 26-11-2010 11:12 . Reden: Kleine toevoeging ]

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Tsjonge, zou ik zelf echt de enige zijn die hier wel eens over heeft nagedacht? ;(

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Je zou ook eventueel een webbrowser(plugin) kunnen gebruiken die bookmarks synchroniseert.