[PS3] wordt-je-nooit-moe games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:35

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Ik ben onlangs bezweken voor sinds men Super Nintendo terug een console te kopen ( ja, ik weet het, ik moest me schamen :) ), de PS3.
Vooral eigenlijk omwille van GT5 dat nu net uit is, de Metal Gear reeks en Modnation Racers.

Maar wat ik wel wat mis is van die games die je maar niet moe wordt.
Bij men broertje op de WII is dat grappig genoeg Mario Kart, WII Sports en van die fun/amusement spelen, die je dus ook eens met vrienden ( en vriendinnen ) kan spelen als ze eens op visite zijn.
Op de SNES had je bv ook nog Snake Ratle'n Roll en Donkey Kong Country.

Zijn er voor de PS3 ook zo'n games die je eigenlijk met iedereen kan spelen voor eens een avondje fun, zonder dat je bv een 3D shooter of een simulatorgame bovenhaalt.
Ben al van plan om bv ook Buzz en maybe Singstar te halen ( altijd lachen :) ).
Ik weet dat de PS3 niet echt hetzelfde doelpubliek heeft als de WII, maar er moeten toch wel zo van die games zijn, waar je met 2 of meer een leuk en gezellig avondje mee kan hebben ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Iemand heeft me is Little Big planet voor dit doel aangeraden.
Heb het niet geprobeerd, maar wie weet is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:47
Ik vermaak me kostelijk met Fifa 10, zolang ik het geluid van dat (*&*&) commentaar maar uit heb...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor mij is dat Burnout Paradise City. Na al die jaren vermaak ik mij er nog prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Buzz, Rag Doll Kungfu, Tekken, Commando's blijft ook erg leuk, en natuurlijk RubbaDuckie :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:46

Maxow

Hidden Sound System

RoasteR87 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:21:
Ik vermaak me kostelijk met Fifa 10, zolang ik het geluid van dat (*&*&) commentaar maar uit heb...
offtopic:
Russisch werkt ook goed, versta je niks van, dus dan stoor je je er gek genoeg ook niet zo aan. En dan is het ook niet gelijk zo stil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 19:50
Maxow schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:46:
offtopic:
Russisch werkt ook goed, versta je niks van, dus dan stoor je je er gek genoeg ook niet zo aan. En dan is het ook niet gelijk zo stil :P
offtopic:
Of spaans: lag laatst de hele avond in een deuk om het gogogogogogooooooooooaaaaaaaaaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Pixeljunk Monsters, Super Startdust HD, Zen Pinball zijn zo wat titels die me te binnen schieten. PSN games die je voor een paar euro kan halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:07:
maar er moeten toch wel zo van die games zijn, waar je met 2 of meer een leuk en gezellig avondje mee kan hebben ?
Als je van fighters houd heb je genoeg keuze. Tekken/SoulCalibur/Virtua Fighter/Street Fighter.. Sportspellen zijn natuurlijk altijd het vetst met wat maten, ook genoeg keuze, ligt er maar aan welke sport je tof vind.

Qua shooters; de zombie modes van CoDWaW en CoDBO, split-screen Unreal Tournament III, split-screen Resistance 1 campaign of split-screen Resistance 2 online co-op.
En GTA IV blijft voor mij ook tijdloos, al kan je dat niet met 2 man tegelijk doen.
Helaas hebben de ontwikkelaars van race games tegenwoordig de neiging om split-screen niet in hun games te doen, dus veel opties heb je op dat gebied niet. Modnation Racers is het enige wat nu bij me op komt, en WipEout HD.
LittleBigPlanet, en binnenkort deel 2 zijn natuurlijk altijd goede keuzes.

Qua PSN games is er sowieso genoeg: Trine (aanrader, echt vet om te doen met z'n 3en), Super Stardust, WipEout, Castle Crashers, Lara Croft & The guardian of light, en een aantal zombie games als Dead Nation en Burn Zombie Burn. Pixeljunk games zijn ook wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Smackdown vs Raw serie. Ook omdat je vrijwel iedereen realistisch kan namaken en in het spel kan gebruiken is de levensduur oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:40:
[...]
Helaas hebben de ontwikkelaars van race games tegenwoordig de neiging om split-screen niet in hun games te doen, dus veel opties heb je op dat gebied niet. Modnation Racers is het enige wat nu bij me op komt, en WipEout HD.
Dirt 3 (verschijnt ergens in 2011) heeft weer split-screen.

Knokspellen zijn altijd wel grappig en vrij laagdrempelig om te doen, ook met/tegen mensen die nooit/zelden gamen.
Saint's Row (2) is een soort van GTA, maar dan met meer maffe/flauwe acties :+
En dames vinden het spel ook wel geinig heb ik gemerkt maar dan meer vanwege het kunnen shoppen zonder je eigen creditcard te gebruiken, en naar de plastisch chirurg te kunnen gaan zonder littekens op te lopen :P
(en natuurlijk om te kunnen inparkeren "op hun eigen vrouw-eigen manier" zonder dat hun no-claimkorting vervalt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

- Ratchet & Clank serie
- Little Big Planet

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Meelobee schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:
- Ratchet & Clank serie
- Little Big Planet
Singstar
Buzz
*** kart (vul maar in, vergelijk met mario kart)
Tekken

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Eigenlijk is ie dus opzoek naar local co-op games. Heb een nieuwe, die niemand nog speelt:
Apache Air Assault. Waar 1 speler de helicopter vliegt en de andere de gunner. Resident Evil 5 ik volgens mij ook goed samen te spelen, d8 ik.

[ Voor 3% gewijzigd door iBurger op 27-11-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
singstar, buzz, metal, gear solid 4, little big planet, mortal kombat 2 O+

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
LittleBigPlanet en Peggle.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Ik vind mod nation racers wel geinig. Arcade stijl beetje als Mario Kart idee. Heb het demolevel al heel veel gespeeld. Modden interesseert me verder niet, ga puur voor het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pixeljunk Monsters
Flight Control HD (Move)
Buzz
Little Big Planet
Gran Turismo 5 :P

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-11-2010 23:26 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 16:40
Falcon10 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:07:
Ik ben onlangs bezweken voor sinds men Super Nintendo terug een console te kopen ( ja, ik weet het, ik moest me schamen :) ), de PS3.
Vooral eigenlijk omwille van GT5 dat nu net uit is, de Metal Gear reeks en Modnation Racers.

Maar wat ik wel wat mis is van die games die je maar niet moe wordt.
Bij men broertje op de WII is dat grappig genoeg Mario Kart, WII Sports en van die fun/amusement spelen, die je dus ook eens met vrienden ( en vriendinnen ) kan spelen als ze eens op visite zijn.
Op de SNES had je bv ook nog Snake Ratle'n Roll en Donkey Kong Country.

Zijn er voor de PS3 ook zo'n games die je eigenlijk met iedereen kan spelen voor eens een avondje fun, zonder dat je bv een 3D shooter of een simulatorgame bovenhaalt.
Ben al van plan om bv ook Buzz en maybe Singstar te halen ( altijd lachen :) ).
Ik weet dat de PS3 niet echt hetzelfde doelpubliek heeft als de WII, maar er moeten toch wel zo van die games zijn, waar je met 2 of meer een leuk en gezellig avondje mee kan hebben ?
Little Big planet
Super Acrobatic Rocket Powered Battle Cars (10 euro psn, ook demo beschikbaar psn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
fifa is altijd (en blijft ook) leuk met meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:14
zoals de rest ook al aangeeft : Little bit planet. Verder was burnout ook echt lang leuk, buzz, fifa, bomberman, worms en little big planet zijn leuk als je met meerderen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Snake Rattle 'n Roll was voor de NES, niet de SNES ;)

wie haalt de overbodige t weg in de titel van dit topic

[ Voor 41% gewijzigd door Exorcist op 30-11-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Stardust HD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 09:48
GTA 4 ! <--
Echt dat spel blijft leuk vind ik persoonlijk. Niet die uitbereidingen (geen ervaring mee) maar de doodgewone GTA 4. Ligt tegenwoordig al bijna in de budgetbak dacht ik zelfs :o.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik vermaak mij altijd prima met PixelJunk Monsters co-op. Maar ook PixelJunk Shooter kan je erg lang blijven spelen: alles verzamelen, zo snel mogelijk levels uitspelen...

En nog een +1 voor Super Stardust HD (al krijg ik daar na een tijdje wel hoofdpijn van :P)
Pagina: 1