Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum bezoekers,

Ik zit met een vraag momenteel gebruik ik sharepoint en ik vroeg me af is het mogelijk in sharepoint om een soort preview scherm te zien voordat de informatie daarwerkelijk op de site komt?..

Ik heb zitten zoeken onder workflow of een optie in sharepoint maar kan niks vinden hierover.

Hetzelfde idee als bij een post bekijk bericht en dan kan je zien hoe het eruit ziet vervolgens verstuur bericht.

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar je naar zoekt is de SharePoint Publishing Feature, wat valt onder Web Content Management van SharePoint. Een goed startpunt om dat te onderzoeken is hier op de Microsoft site.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 22:42
Je kunt natuurlijk ook versiebeheer met major en minor versies aan zetten op de betreffende lijst. Met behulp van de Publishing feature kun je dan een 0.1 pagina bekijken.
Mensen die geen minor-versie kunnen bekijken zullen moeten wachten op de 1.0 versie. Dit gaat overigens ook zo voor de 1.1 en 2.0 versies. Dit is trouwens wel een MOSS feature. Wanneer je WSS gebruikt zul je op zoek moeten naar een alternatief. Die zijn er wel, maar is iets lastiger vinden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ