iPad besturing via tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinse
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 19:54
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik een iPad in mijn bezit en zeer tevreden.
Nu wil ik het alleen gaan uitbreiden maar kan negens een antwoord vinden op mijn volgende vraag dus misschien hier.
Graag wil ik mijn iPad aansluiten via de component kabel (nog te kopen) op mijn tv zodat mijn iPad via de tv is te besturen maar is dit mogelijk?
Dacht zelf in eerste instantie ik koop een component kabel een draadloos keyboard en muis van Apple, maar in hoeverre werkt dit op de iPad is namelijk geen aanwijzer zichtbaar dus is deze besturing mogelijk?

Mensen hier al ervaring mee of suggesties ervoor dacht zelf namelijk erg makkelijk internet en iPad besturen via de tv maar hier in de winkel konden ze ook geen antwoord geven op mijn vraag.

Bvd

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is niet mogelijk om zomaar elk ipad beeld op de tv te laten zien.
Alleen bepaalde apps die dit ondersteunen zoals videoplayers en presentatiesoftware als keynote.

Daarnaast is er ook geen component kabel voor de iPad voor zover ik weet, en kan je ook geen muis gebruiken op de iPad.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:07

Haan

dotnetter

Een iPad is hiervoor niet geschikt, voor wat jij wilt zul je toch een netbook/laptop moeten hebben.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:53

Croga

The Unreasonable Man

Haan schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:45:
Een iPad is hiervoor niet geschikt, voor wat jij wilt zul je toch een netbook/laptop moeten hebben.
Hoewel het klopt dat de iPad hier niet voor geschikt is, kun je natuurlijk wel gewoon kijken naar een Windows7 of Android pad. Je hebt daar niet persé een netbook/laptop voor nodig....

De iPad is een gimmick. Een leuk hebbeding met grappige functies. Het ding is echter niet flexibel; het ding is gemaakt voor 1 doel: mobiel gebruik van bepaalde informatie. Dat doel is hij geschikt voor maar zodra je daarvan probeert af te wijken loop je tegen enorme beperkingen aan.

Ofwel: Wil je er mee doen wat je nu beschrijft dan zul je naar een ander apparaat moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinse
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 19:54
Oké bedat alvast voor de reactie.
Werkt dit ook niet wanneer je via je iPad met RDC op je Windows 7 pc inlogd of dan wel?

Bvd

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:30
Dinse schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:09:
Oké bedat alvast voor de reactie.
Werkt dit ook niet wanneer je via je iPad met RDC op je Windows 7 pc inlogd of dan wel?

Bvd

Michel
zou in theorie wel kunnen, makkelijker is echter om b.v. Mobile Mouse te gebruiken. http://www.mobilemouse.com/
Werkt perfect.
Pagina: 1