Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Ik weet het ik beslis , maar op het gebied van Aplle produkten ben ik een leek.

Voor de kerst en een verjaardag willen we graag een IPAD 32GB aanschaffen.
Nu heeft apple alleen vandaag een kortings actie,veelal na de kerst hebben anderen een 19% kortings actie.

Wat is wijsheid,de IPAD nu kopen en in de kast leggen.
Wachten op de andere stores of heeft apple store een bepaalde voorkeur?

Aftersales vind ik bijzonder belangrijk.

Graag jullie mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
Er schijnt een ipad2 aan te komen.
Wellicht wachten en dan een oud model kopen.
Deze gaan dan voor minder weg dan je nu zult betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is altijd lastig te zeggen, je weet nooit welke acties winkels hebben met kerst en dat is gewoon niet te voorspellen en winkels zullen je daar ook niet snel over informeren. Je kan hem nu best aanschaffen met het risico dat het over een paar weken goedkoper is, dan moet je daar wel tegen kunnen. Als je nu wacht en hij blijkt later duurder te zijn moet je daar ook tegen kunnen. Het is altijd een beetje gokken in de marge.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Bij Maxme en veel andere resellers hebben ze vandaag ook een kortingsactie, omdat ze anders niets verkopen t.o.v. de online-store van Apple.

Je kunt dus net zo goed naar een Macstore in de stad gaan nu.

En gokken op een nieuwe iPad 2 kan, maar kan ook net zo goed juli volgend jaar worden. Je weet het nooit. Zit met hetzelfde dilemma met een nieuwe MBP op dit moment. Maar kga het toch doen.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ipad 2 duurt nog wel even ik zou zeggen nu komen als je nu korting krijgt ;) waarom wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Dan heb ik mijn iPad dus net een paar weken te vroeg gekocht... Maar als je toch al van plan bent een iPad te kopen kan je het beter nu doen anders betaal je straks weer de volle mep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Bedankt ,

Een IPAD 2 is nog te ver weg.

Ik lees hier en daar berichten dat een apple store de voorkeur geniet m.b.t garantie ect...
De MM store komt van tijd tot tijd met de 19% korting en ik verwacht dit ook na de kerst.

Garantie en aftersales vind ik zeer belangrijk, is dat bij de apple store beter dan bij de andere zoals MM ect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:14
21x2 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:30:
Bedankt ,

Ik lees hier en daar berichten dat een apple store de voorkeur geniet m.b.t garantie ect...
De MM store komt van tijd tot tijd met de 19% korting en ik verwacht dit ook na de kerst.

Garantie en aftersales vind ik zeer belangrijk, is dat bij de apple store beter dan bij de andere zoals MM ect?
Garantie en Aftersales maakt niks uit, Zodra jij een iDevice koopt staat deze bij Apple geregistreerd en heb je een jaar garantie. Bij een defect apparaat zal je alsnog naar een service provider moeten gaan, en dat is meestal een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:35
Bedankt ,

FYI: BTW weg ermee actie is geen 19% korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

TukkerTweaker schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:14:
[...]

FYI: BTW weg ermee actie is geen 19% korting...
Nee da's ietsjes minder. Maar ik kan me die formule niet meer herinneren...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Juist. Het is bijna 16%. Om preciezer te zijn 15,966386554621848739495798319328% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:35
AzzKickah schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:19:
[...]

Nee da's ietsjes minder. Maar ik kan me die formule niet meer herinneren...
Iemand?
(1 - ( (prijs / 1.19) / prijs )) * 100 = percentage korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt wachten, maar dan zal je altijd moeten wachten: er komt altijd (ooit) wel een betere versie van een product uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ,

Valt de apple ook onder de 19% regel? Volgens mij stond er vorig jaar een klein sterretje bij (apple producten uitgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je hem nu koopt en meteen gaat gebruiken dan is het minder erg als er later nog een betere deal langs komt dan wanneer je hem tot de kerst in de kast legt. Wat is dat ook met die kerst? Maak er gewoon een degelijk Hollands Sinterklaascadeautje van. <+:)

Bij meteen gebruiken heb je tussen nu en die betere deal tenminste het voordeel van het gebruik in die periode gehad. Daar heb je dan dat beetje extra voor betaald. Als je hem in de kast legt is dat voordeel weg als zich in de tussentijd een betere deal aandient.

En ietsje simpeler. Korting in % is: 100 - (prijs ex. BTW / prijs incl. BTW * 100). Haakjes zijn overbodig maar zijn voor de duidelijkheid.

[ Voor 11% gewijzigd door CaptJackSparrow op 26-11-2010 15:54 ]

Pagina: 1