Windows 7 32 bit start trager op met nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
Ik heb mijn oude Asus M2NBP-VM CSM (3 geheugen sloten kaduk) moederbord vervangen door een Asus M4A78-EM. Heb alle componenten overgezet, Windows 7 32 bit opnieuw geinstalleerd, de nieuwe moederbord drivers geinstalleerd en verwachte toch wel een pijlsnelle start van Winows 7. Het gaat allemaal goed maar aan het eind bij het "WELKOM" gedeelte duurt het toch wel 30 of meer seconden voordat hij overgaat naar het bureablad, bij mijn andere configuratie met het oude moederbord duurde dit nog geen 2 seconden. Wie weet wat hier de oorzaak van is?

Dit zijn de componenten:
-AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6ghz
-4Gb geheugen 2 X 2Gb 800Mhz DDR2 Crucial Ballistix Tracer (uit de Asus lijst compatible geheugen)
-Asus Ati Radeon HD4670 videokaart
-Samsung spinpoint 250Gb sata

Groeten Barrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
Heb je een vaste kleur als background? Zo ja, probeer eens een afbeelding als BG te zetten. Het schijnt dat W7 met een vaste kleur als BG er lange over doet om op te starten. Ik meen het laatst nog ergens gelezen te hebben op sevenforums of how-to-geek.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
Crahsystor schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:35:
Heb je een vaste kleur als background? Zo ja, probeer eens een afbeelding als BG te zetten. Het schijnt dat W7 met een vaste kleur als BG er lange over doet om op te starten. Ik meen het laatst nog ergens gelezen te hebben op sevenforums of how-to-geek.
Ik heb inderdaad een vaste kleur als BG maar dat had ik ook bij mijn vorige configuratie.
Bedankt voor je reactie trouwens.