Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe stop ik reclames voor internet filmpjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

• 16jeffrey
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01 14:06
Hallo allemaal,

ik zit nog wel eens op een site waarop ik filmpjes kijk (ik weet niet of ik de naam mag noemen dus ik doe het maar niet). Nu erger ik me dood aan de groei van het aantal reclame's voor de filmpjes. Je kan op F5 drukken maar er moet een andere manier zijn, en die is er: Adblock plus.
Kennen jullie allemaal natuurlijk wel, alleen nu is mijn vraag, kan ik met Adblock plus reclames voor filmpjes er uit filteren? Als ik m'n muis op de reclame houd krijg ik wel een witte tab erboven met ''blokkeren'' alleen dan word het hele filmpje geblokkeerd en kan ik geen filmpjes meer op die website kijken.

Alvast bedankt,

Groet Jeffrey

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Tja je zou de makers van filmpjes maar steunen door ff een advertentie te kijken....
Ergo wat mij betreft zou dit niet besproken mogen worden maar helaas mag dit wel, zolang je maar gene adblock op tweakers zelf gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door DefLite op 25-11-2010 22:10 ]

• 16jeffrey
Nee, ik gebruik het alleen op de betreffende filmpjes site...

Verwijderd

Als het op dezelfde server/host gehost wordt weinig kans om het te kunnen blocken. Maar meestal wordt het uitbesteed aan ad bedrijven. Meestal is het blocken van de servers van de ad bedrijven genoeg en eventueel wat javascript blocken als het niet verder wil spelen.

edit: ow ja reclame blocken is heel erg fout, hebben we dat ook maar alvast gehad. Hoeft dat ook niet meer gemeld te worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 22:12 ]

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
DefLite schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:09:
Tja je zou de makers van filmpjes maar steunen door ff een advertentie te kijken....
Ergo wat mij betreft zou dit niet besproken mogen worden maar helaas mag dit wel, zolang je maar gene adblock op tweakers zelf gebruikt.
ja want die site heeft die filmpjes gemaakt zeker 8)7

Verwijderd

je moet het IP blocken waarvandaan de advertenties worden geladen.

uiteraard moet je wel eerst weten op welke server die ads staan

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
keejoz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:12:
[...]

ja want die site heeft die filmpjes gemaakt zeker 8)7
Ja? De TS vermeld geen specifieke site en er zijn zeker voorbeelden waar reclame voor filmpjes zit, waarbij de maker van deze video's hier expliciet voor heeft gekozen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:35
Ik neem aan dat je het over die site hebt van GS?

Heb daar nog nooit last van reclame gehad voor filmpjes en heb mn ABP gewoon helemaal standaard staan (behalve uitzondering voor Tweakers natuurlijk :D)

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik maak gebruik van AdBlock Plus (Firefox) NoScript (Firefox) en Privoxy (Filtering proxy) en die combinatie houdt de reclame tegen op YouTube.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• 16jeffrey
Bartske schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:15:
Ik neem aan dat je het over die site hebt van GS?

Heb daar nog nooit last van reclame gehad voor filmpjes en heb mn ABP gewoon helemaal standaard staan (behalve uitzondering voor Tweakers natuurlijk :D)
JA! die bedoel ik! Ik snap er dan niks van, ik heb ook ABP en ik kreeg 10 minuten geleden bij elk filmpje een reclame ervoor

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Vragen over het gebruik van adblock horen thuis in Client Software Algemeen

Alleen vind ik dit topic daar te algemeen over. Daarnaast gaat het helpen bij het blocken van reclame van een bepaalde site, cq het omzeilen van beveiliging wat te ver.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.