Er is al eens eerder een vraag hier op got over gesteld maar die is nooit beantwoord. Dat topic heb ik gevonden met de zoekfunctie hier omdat adobe zelf zeer weinig informatie geeft wat OEM licenties betreft. Ik heb de eula doorgezocht op oem en gelezen wat er onder het kopje licentie staat maar niks bruikbaars helaas.
Mijn vraag is: wanneeer mag je nou precies een OEM licentie van een adobe product aanschaffen? Adobe producten als in premiere, photoshop enz.
Mag dat (net als bij windows) bij aanschaf van een moederbord of een ander stuk hardware? of moet dat per sé een volledige computer zijn of specifieke -door adobe aangewezen- hardware zijn?
En daarbij, mag een OEM dan gebruikt worden voor commerciële doeleinden?
ik hoop dat jullie meer weten!
Mijn vraag is: wanneeer mag je nou precies een OEM licentie van een adobe product aanschaffen? Adobe producten als in premiere, photoshop enz.
Mag dat (net als bij windows) bij aanschaf van een moederbord of een ander stuk hardware? of moet dat per sé een volledige computer zijn of specifieke -door adobe aangewezen- hardware zijn?
En daarbij, mag een OEM dan gebruikt worden voor commerciële doeleinden?
ik hoop dat jullie meer weten!
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter