Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ik heb m nu op pio mode staan , maakt nix uit
. Writer staat op 2de IDE master, Ik draai Win2k. Iemand nog suggesties?.
Het gaat je niet lukken! M'n Lite-On LTR8041 kampt ook met dit probleem. Ik heb meerdere drivers binnen gehaald met scsi-emulatie enzo maar het heeft niet mogen baten.
Nu brand ik alles maar met Nero
Nu brand ik alles maar met Nero
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
fikken onder 98?
ik heb zelf zoiets gehad met nt4, kreeg 'm niet aan het branden, wat dan ook.
toen gekozen voor multiboot...
ik heb zelf zoiets gehad met nt4, kreeg 'm niet aan het branden, wat dan ook.
toen gekozen voor multiboot...
Ik ben net op de supportsite van roxio geweest en daar staat de lite-on in de database ! moet kunnen werken dus .
http://www.roxio.com/en/jhtml/cdrdatabase/database.jhtml . Misschien moet ik een andere bios hebben, hoe kan ik zien welke bios ik op dit moment gebruik in me Lite-on ?.
Heb net een cdrw met nero gefikt op 10x met burn proof en dat ging goed
, maar ik moet dus wel packet writing hebben.
http://www.roxio.com/en/jhtml/cdrdatabase/database.jhtml . Misschien moet ik een andere bios hebben, hoe kan ik zien welke bios ik op dit moment gebruik in me Lite-on ?.
Heb net een cdrw met nero gefikt op 10x met burn proof en dat ging goed
Verwijderd
Beste Hellhound,
Forget it!!
Ik heb de lite-on geprobeerd met directCD 5.0 v. 141 maar nothing goes. Zelfs mijn eigen plex 12/10/32A niet, lees mijn posting.
De new Plextor 16/10/32A brand perfect, no problemo's!!! Ik draai alle VIA drivers, W2K service pack 1. Ik internet via ISDN, heb tig proggies openstaan en hij brandt like hell onder W2K
See ya
Forget it!!
Ik heb de lite-on geprobeerd met directCD 5.0 v. 141 maar nothing goes. Zelfs mijn eigen plex 12/10/32A niet, lees mijn posting.
De new Plextor 16/10/32A brand perfect, no problemo's!!! Ik draai alle VIA drivers, W2K service pack 1. Ik internet via ISDN, heb tig proggies openstaan en hij brandt like hell onder W2K
See ya
Verwijderd
vergeten hoeft m.i. niet pers!
Toen mijn writer nog een LTR-0841 was (nu via firmware opgewaardeerd tot 12101b), werkte hij prima met direct cd.
Op dit moment heb ik het niet geinstalleerd, omdat Direct CD botst met Nero. Samen met easy-cd creator werkte het echter prima! (heb je er aan gedacht om de bijgeleverde update-diskette te installeren? Deze is namelijk ook voor Direct-CD dacht ik...)
Toen mijn writer nog een LTR-0841 was (nu via firmware opgewaardeerd tot 12101b), werkte hij prima met direct cd.
Op dit moment heb ik het niet geinstalleerd, omdat Direct CD botst met Nero. Samen met easy-cd creator werkte het echter prima! (heb je er aan gedacht om de bijgeleverde update-diskette te installeren? Deze is namelijk ook voor Direct-CD dacht ik...)
Ahh , daar kan ik wat mee 
Hoe kan ik zien welke firmware ik op dit moment heb?.En waar vindt ik de firmware upgrade? Het enige software pakket dat ik erbij kreeg was Nero , dus geen Adaptec spul (maar ik heb DCD 3,01d en DCD 5 al).
ps, kleine beer , je kan wel Nero en DCD samen gebruiken , je moet alleen als je met nero gaat branden , ff DCD killen (ctrl alt del).
Hoe kan ik zien welke firmware ik op dit moment heb?.En waar vindt ik de firmware upgrade? Het enige software pakket dat ik erbij kreeg was Nero , dus geen Adaptec spul (maar ik heb DCD 3,01d en DCD 5 al).
ps, kleine beer , je kan wel Nero en DCD samen gebruiken , je moet alleen als je met nero gaat branden , ff DCD killen (ctrl alt del).
Verwijderd
firmware kun je aflezen (o.a. ):
deze computer, apparaatbeheer, cd-rom, lite-on, instellingen.
De laatste versie is LS-22.
Ook in Nero kun je bij "choose cd-recorder "de firmware versie vinden.
Succes.
deze computer, apparaatbeheer, cd-rom, lite-on, instellingen.
De laatste versie is LS-22.
Ook in Nero kun je bij "choose cd-recorder "de firmware versie vinden.
Succes.
http://www.roxio.com/en/support/winupdates.html
Update van DirectCd naar 3.03b downloaden, installeren, rebooten, en je Lite-on is bruikbaar met DirectCD! Good luck
Update van DirectCd naar 3.03b downloaden, installeren, rebooten, en je Lite-on is bruikbaar met DirectCD! Good luck
Het werkt dus wel hoor. Lite-On met LS22 en DCD 5.0 werkt wel bij mij!
Ik had inmiddels ff wat info verzameld en inderdaad nadat ik de orig 3.01c en update naar 3.03b gedaan had werkte die weer
) BETER !!
. En wat DCD 5 betreft , nadat ik die interface had gezien had ik al gegeten en gedronken
.Bedankt iedereen.
Couldnt agree more (over de interface van DirectCD5)!
Fijn dat het gelukt is. Weer een probleempje opgelost in Tweakerland...
Fijn dat het gelukt is. Weer een probleempje opgelost in Tweakerland...
Pagina: 1