• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 23:49
Toen ik mij net ging inloggen bij "mijn hi" op de hi site werd ik ingelogd bij het verkeerde account van een compleet onbekend persoon. hier kon ik verschillende gegevens zien zoals rekeningnummer naam adres abonnement enz toen ik mij uitlogde en weer in logde kwam ik bij weer een ander persoon in het account. vervolgens meerdere keren in en uitgelogd waarbij ik afwisselend in mijn eigen en in het laatste verkeerde account terecht kwam.... Zijn er meerdere die hier last van gehad hebben?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36

D4NG3R

kiwi

:)

Meld dit bij HI IPV het de online wereld in te trappen en iedereen er bekend mee maakt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• azortje
Dit heb ik gedaan. Daarnaast is het niet zo dat ik een of ander lek ofzo bekend maak waar nu iedereen misbruik van kan maken en leert ervaring volgens mij wel dat het melden van een lek of iets dergelijks pas aandacht krijgt van het bedrijf als het aandacht krijgt van een grote groep mensen/media

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

azortje schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:09:
Dit heb ik gedaan. Daarnaast is het niet zo dat ik een of ander lek ofzo bekend maak waar nu iedereen misbruik van kan maken en leert ervaring volgens mij wel dat het melden van een lek of iets dergelijks pas aandacht krijgt van het bedrijf als het aandacht krijgt van een grote groep mensen/media
Wat doorgaans wel pas wordt gemeldt in de media zodra de getroffen partij voldoende tijd heeft gekregen om wat aan het probleem te doen maar dat verzaakt bijvoorbeeld. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• azortje
Klopt. Was alleen benieuwd of het een incident was of dat het bij meerdere mensen het geval was.
Zie overigens nu pas dat de titel van het topic niet goed is... Mischien kan deze aangepast worden?