Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Error 1402

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Hej,

Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom!

Als ik inventor 2010 probeer te instaleren komt er op een gegeven moment de foutmelding:

Error 1402. Could not open key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\AutoCAD.Drawing\ShellCommon\shellex\apps. Verify that you have sufficient acces to that key, or contact your support personnel.

Als ik naar deze sleutel ga zegt hij dat ik geen toegang heb om deze te betreden. Terwijl ik gewoon aangemeld ben als administrator!

Ook heb ik al aangegeven dat ik volledig beheer wil over de mappen in het register.

Wat kan ik nog meer proberen?

Alvast bedankt!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

TheVMaster

Moderator WOS
Eh.......afgezien van het feit dat je geen Windows versie hebt genoemd lijkt me dit een typisch gevalletje van ---> CSA

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
CSA? Sorry kom hier niet zo heel vaak!

Het gaat om windows 7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan nog, een eenvoudige [google=installer error 1402] levert al behoorlijk wat aanknopingspunten op waar je zou kunnen beginnen met het zelf oplossen van je vraagstuk.

Daarom staat er ook in Het algemeen beleid een basislijstje met dingetjes wat in een beetje topic voor zou moeten komen.

Ik stel voor dat je met de in Het algemeen beleid genoemde quickstart begint, en met de bovenstaande Google query zelf gaat kijken of je het kan oplossen.
Kom je er dan niet uit, dan kun je altijd nog een topic opnieuw openen.. let dan wel even op dat je dan aangeeft wat er wel of niet aan lukt - scheelt een boel glazenbollengetuur en het is al zo donker tegenwoordig ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.